وقتی "نقی معمولی" از زنش "هما " بد جور می ترسه


رمان قصه عشق ترگل ( خنده دار وعاشقانه) و وقتی نقی معمولی از زنش می ترسه (خیلی خنده دار - آپارات و خلاصه رمان قصه عشق ترگل:داستان در مورد دختری شیطون وبازیگوش به اسم ترگل است که دل خوشی از ... و 9 دقیقه قبل ... امیر مدیا-amirmedia)لطفا ما را دنبال کنید وقتی "نقی معمولی" از زنش "هما " بد جور می ترسه وقتی نقی معمولی از زنش می ترسه (خیلی خند. و پرونده اینترنتی غلامحسین ساعدی :«مرگی آرام و آپارات - ویدیو ها صفحه 1 و تهیه و تنظیم: مرضیه جعفری ساعدی اگر زنده می ماند، هفته گذشته 76 ساله می شد، اما وقتی در سال 1364 ... و وقتی نقی معمولی از زنش می ترسه (خیلی خنده دار. از امیر مدیا-amirmedia)... ۲بازدید. ۴ :۰۵ · موشن گرافیک بسیار ... خنده دار. از سارینا. ۰بازدید. ۱:۰۴ · تبلیغات با مزه با ... و رازهایی که مردان متأهل باید آن را بدانند و نظر شما دربارهی این عکس چیست؟ / ماجراهای خانوادهی نقی معمولی روی آنتن و رازهایی از زنان که مردان باید آن را بدانند ؛ هشت دلیـل برای خـوشحالی بیشتـر خانـم ها (جملاتی ... و 2 روز پیش ... سکانس پشه بند دیشب یکی از خنده دار ترین سکانس های کل چهار سری بود. .... و دوباره وقتی از خواب پرید دوباره اصلاح کرده بود دوما اینکه وقتی ارسطو و زنش ..... چرا خانم نقی که در این فیلم مثلا عقل کلشونه و خیلی هم خوب می فهمه فارسی ... و نفرت از اطلسی ها - نمایشنامه و خودمونی و نفرت از اطلسی ها . اشعار بلند و کوتاه شاعر خیابان آزادی و نمایشنامه های( رضا آشفته ) و سر کار نمی رفت ، تو یخچال جز آب هیچی نداشتیم ، باردار شدم ، تو اون دوران خیلی سختی کشیدم ... فقط دو هفته یه بار به ما سر می زنه و گاهی فقط صبح ها میاد و از کارش می زنه ... وقتی دختر 10 ساله رو دیدم ، پدر خودش رو اصلا قبول نداره ، میگه متنفرم ازش ..... نمی کشه ، حرفای خنده دار می زنه ، آدم خجالت می کشه از حرف زدنش اونقدر که سوتی می ده ... و +۱۸ عکس نیمه برهنه گلشیفته فراهانی در مجله M و عکس/ خنده پدر عالیشاه در روز تولدش - مرجع وب فارسی و ریا کار تر از ما ایرانی‌‌ها وجود ندارد. در خفا همه کار می‌کنیم ولی‌ در ظاهر جانماز آب میکشیم. و من از آن آدم هایی هستم که وقتی پا به سن گذاشت، تاریخ تولدش را فراموش میکند. ... سریال �پایتخت ۴� در نقش �نقی معمولی� جلوی دوربین رفته، چند روز پیش در مراسم جشن تولدش شرکت کرد. .... عکس های خنده دار و جدید گربه های پشمالو و ناز جالب و دیدنی گربه های ناز ... محمدصادق جدیدا رفتارهای خاصی انجام می دهد که برای من خیلی جالب است. و علل افزایش سن ازدواج دختران ایرانی چیست؟ پ و مرجع وب فارسی - گذرد شادم روزها گذرد شادم قیصر امین پایان امتحانات ... و علل افزایش سن ازدواج دختران ایرانی چیست؟ پیدا نکردن همسر مورد علاقه یا ازدست دادن فرصت ها و 2 ژوئن 2015 ... درست یک هفته از شروع بیماری و یک روز از پایانش می گذرد که درگیر بیماری همسر ...    خدایادلم خیلــــــــــ گرفتهخدایا خیلیـــــــــ تنهامخدایا هیچکیـــــ درکم نمیکنهخدایا وقتی دلم ..... داستان کوتاه طنز و خنده دار : داستان طنز تاکسی ... در شیرگاه مازندران خواهد بود و قصه نیز در خانواده نقی معمولی می گذرد. و آنچه باید بدانیم ولی نمی دانیم! و معرفی و نقد سری سریال پایتخت | سیروس مقدم - صفحه 46 - نودهشتیا ... و افراد مبتلا به رینیت آلرژیک، علایم و نشانه های این بیماری را برای مدت ها و یا سال ها حس می ... و روی صحبت من هم با مردم است، انصافا بازیکنان در زمین خیلی زحمت می کشند ولی نمی دانم چرا توپ های ما ... نمی دانم چرا به این قست سریال که در آن نقی معمولی احترام به بزرگتر را تبلیغ می کند و .... البته این خوبه که خودش عیوبش رو مطرح کرد اما خیلی زور داشت وقتی گفت به روم نیارین و اینا! ... قیافه ی بهبود خیلی خنده دار بود اون لحظه . و آسمانه و کاریکاتور اخمو خنده رو - آیتا بلاگ و آدمکشم. تک­گویی نمایشی. رضا آشفته. زمان: روز. مکان: یک آپارتمان معمولی. آدم: یک آدمکش. صحنه: یک ... و وقتی میزنگم و پویا سربه سرم میذاره و مدام میخنده. ... کلا میدونم مشکل دارم اما نمیدونم چمه شاید بیمار روانی شدم نمیدونم ولی خیلی دیوانم الان که خاموشی و ندارمت نم ... استاتوس,استاتوس های شاخ,استاتوس خنده دار,استاتوس باحال,استاتوس های خنده .... یه روز معمولی پدر و مادر ! .... بکش اره بیا منو نابود کن,تو حسودیت میشه ,چون زنت از من میترسه و چگونه با افکار منفی خود مبارزه کنم؟ | موفقی و عای خنده دار - آیتا بلاگ و ←همه فکر می کردند او همه زندگی اش را از دست داده و وقتی میزنگم و پویا سربه سرم میذاره و مدام میخنده. ... استاتوس,استاتوس های شاخ, استاتوس خنده دار,استاتوس باحال,استاتوس های خنده دار,استاتوس های .... یه روز معمولی پدر و مادر ! ... البته من با نظر این خانم کاملا موافق نیستم اما واقعا جونای ما خیلی خیلی خیلی کم می خندن. .... بکش اره بیا منو نابود کن,تو حسودیت میشه ,چون زنت از من میترسه و

وقتی نقی معمولی از زنش می ترسه (خیلی خنده دار

  • وقتی نقی معمولی از زنش می ترسه (خیلی خنده دار - آپارات

    http://www.aparat.com/v/nicI2/وقتی_نقی_معمولی_از_زنش_می_ترسه_(خیلی_خنده_دار
    9 دقیقه قبل ... امیر مدیا-amirmedia)لطفا ما را دنبال کنید وقتی "نقی معمولی" از زنش "هما " بد جور می
    ترسه وقتی نقی معمولی از زنش می ترسه (خیلی خند.
  • آپارات - ویدیو ها صفحه 1

    http://www.aparat.com/video/video/list/دسته_بندی_ها
    وقتی نقی معمولی از زنش می ترسه (خیلی خنده دار. از امیر مدیا-amirmedia)... ۲بازدید. ۴
    :۰۵ · موشن گرافیک بسیار ... خنده دار. از سارینا. ۰بازدید. ۱:۰۴ · تبلیغات با مزه با ...
  • نظر شما دربارهی این عکس چیست؟ / ماجراهای خانوادهی نقی معمولی روی آنتن

    http://khabaronline.ir/(X(1)S(f5fx1ljbyxjgp3eptjwl3isd))/detail/429922/root/culture
    2 روز پیش ... سکانس پشه بند دیشب یکی از خنده دار ترین سکانس های کل چهار سری بود. .... و دوباره
    وقتی از خواب پرید دوباره اصلاح کرده بود دوما اینکه وقتی ارسطو و زنش ..... چرا خانم
    نقی که در این فیلم مثلا عقل کلشونه و خیلی هم خوب می فهمه فارسی ...
  • نظر شما دربارهی این عکس چیست؟ / ماجراهای خانوادهی نقی معمولی روی آنتن

    http://khabaronline.ir/(X(1)S(xnrzuwat0xenp24b3uegr4qq))/detail/429922/culture/television
    2 روز پیش ... من حداقل ده دوازده تا نقی معمولی دور و برم می بینم. ..... سکانس پشه بند دیشب یکی از
    خنده دار ترین سکانس های کل چهار سری بود. .... میدید ریش داشت و دوباره وقتی از خواب
    پرید دوباره اصلاح کرده بود دوما اینکه وقتی ارسطو و زنش تو ... به نظر من سریال
    پایتخت خیلی سریال خوب و خنده داری است و عوامل مطرحی دارد اما بهتر بود ...
  • عکس/ خنده پدر عالیشاه در روز تولدش - مرجع وب فارسی

    http://kacc.ir/list/عکس خنده پدر عالیشاه در روز تولدش.html
    من از آن آدم هایی هستم که وقتی پا به سن گذاشت، تاریخ تولدش را فراموش میکند. ...
    سریال �پایتخت ۴� در نقش �نقی معمولی� جلوی دوربین رفته، چند روز پیش در مراسم
    جشن تولدش شرکت کرد. .... عکس های خنده دار و جدید گربه های پشمالو و ناز جالب و
    دیدنی گربه های ناز ... محمدصادق جدیدا رفتارهای خاصی انجام می دهد که برای من خیلی
    جالب است.
  • معرفی و نقد سری سریال پایتخت | سیروس مقدم - صفحه 46 - نودهشتیا ...

    http://www.forum.98ia.com/t845439-46.html
    روی صحبت من هم با مردم است، انصافا بازیکنان در زمین خیلی زحمت می کشند ولی نمی
    دانم چرا توپ های ما ... نمی دانم چرا به این قست سریال که در آن نقی معمولی احترام به
    بزرگتر را تبلیغ می کند و .... البته این خوبه که خودش عیوبش رو مطرح کرد اما خیلی
    زور داشت وقتی گفت به روم نیارین و اینا! ... قیافه ی بهبود خیلی خنده دار بود اون لحظه
    .
  • کاریکاتور اخمو خنده رو - آیتا بلاگ

    http://shahrvand99.aytablog.com/list/کاریکاتور اخمو خنده رو.html
    وقتی میزنگم و پویا سربه سرم میذاره و مدام میخنده. ... کلا میدونم مشکل دارم اما نمیدونم
    چمه شاید بیمار روانی شدم نمیدونم ولی خیلی دیوانم الان که خاموشی و ندارمت نم ...
    استاتوس,استاتوس های شاخ,استاتوس خنده دار,استاتوس باحال,استاتوس های خنده .... یه
    روز معمولی پدر و مادر ! .... بکش اره بیا منو نابود کن,تو حسودیت میشه ,چون زنت از من
    میترسه
  • همسر شهاب حسینی: در 15 سالگی با شهاب ازدواج کردم! - Bartarinha.IR ...

    http://www.bartarinha.ir/fa/news/25526/همسر-شهاب-حسینی-در-15-سالگی-با-شهاب-ازدواج-کردم
    14 ژوئن 2012 ... یک زندگیه معمولی که نباید همه جا جار زده باشه. .... من تاحالا خیلی از شهاب و زنش
    مصاحبه های تکراری خوندم اما چیز جذابی ندیدم. ...... ولی وقتی عشق را انتخاب می کنید
    با عشق همه چیز از جمله موفقیت و ثروت را بدست می آورید. ..... نظر مجتبی نقی زاده .....
    خنده دار بگید شهاب واسه فیلماش زحمت میکشه همه بازیگرا زحمت میگند از ...
  • مهر 1388 (1) - کافه رگبار

    http://ragbarhaa.blogsky.com/1388/07
    ولی این فیلم یه دیالوگای خیلی باحالی داشت که دیدم حیفه نرین ببینین مخصوصا
    بین ... وقتی یه وقتا می گم امسال با همه سالا ، یه توفیرایی می کنه ، بعضیه واسه ما
    چشم ... فیلم عالی و خنده دار و بترکون مارمولک رو یادتون هست آقا کمال تبریزی عنایت
    کرده و ساخته بودند ؟ ..... اون بی پوله هم تو جای معمولی کشتی ، نون خشکشو سق می زنه
    .
  • ما اگه تو غرب بودیم الان یه زوج خوشبخت بودیم - تماس با ما - ایرانی 24

    http://khbartarg.irani24.com/post-583359.html
    پسره هم وقتی دیده دختر با این افکارش خیلی مخالفه گفته ما به درد هم نمی خوریم ولی
    ... من می ترسونه اینه که دیگه داره مشکلاتشو از چشم دین می بینه می گه اگه ما تو غرب ...
  • تیوی - ツ ماجراهای مریمی

    http://merrymiriam.persianblog.ir/tag/تی‌وی
    23 آوریل 2015 ... اینا وقتی پول پیش خونهشون رو دادن برای بدهیها، عروسه گفت بریم طبقهی ..... دکتر
    خندید گفت جوکهای خیلی خندهدار معمولا اصلا مودبانه نیستن نیشخند .... فرخ میترسه
    فرید و نسترن دوباره ازدواج کنن و برن و خودش مجبور شه تنها بمونه. .... برای مردم
    صحبت کنه و به قول نقی معمولی، جوری سخنرانی میکنه که ازش بعید ه.
  • سایه روشن - دلگیجه ها

    http://saye-roshan70.blogfa.com/cat-6.aspx
    خنده ات از دیگران قشنگ تر است .... وقتی می رفتم صفِ نانوایی و مثل خیلی های دیگر
    حداقل نیم ساعت در صف می ... قهرمان هایی معمولی مانند نقی و خانواده اش. ..... اگه سوسک
    تورو می ترسونه،سه چار تاشو پیدا کن بذار کفِ اتاقت و به خواهرت ..... یا "نوبتش که
    برسه می گن از دست یکی دیگه استفاده کنین، ایشون به زیبایی شناسی کار لطمه می
    زنه.
  • خنده دار - بزرگترین و به روزترین سایت اس ام اس و جوک..شهیاد اس

    http://jok2sms.lxb.ir/tag/جوک/جوک.htm
    نوشته شدهچهار شنبه 2 مهر 1393برچسب:اس ام اس,جوک,باحاله,خنده دار,جدید,عکس خنده دار
    .... فردای آن روز وقتی آرایشگر خواست مغازهاش را باز کند، یک جعبه بزرگ شیرینی و
    یک کارت ... تو جاده شمال داشتم می رفتم، یه دفعه یه گاو پرید وسط جاده، زدم رو ترمز و
    خیلی ...... پیروزی قهرمانانه نقی معمولی قهرمانیه ایشان درمسابقات جهانی پیشکسوتآن
     ...
  • 27 ایرانی | �نقی معمولی� کشتی گیر است؟ - نیاز روز

    http://boro.niazerooz.com/hot-keys/27-ایرانی/124372.htm
    6 آوریل 2014 ... عکس: خوب بچه میترسه! .... او خیلی هم خوب یاد میگرفت و در هر کشتی حدود 80 درصد
    یعنی 3 دقیقه و نیم کشتی میگرفت. ... وقتی صحنههای مربوط به پیروزی نقی و
    اهتزاز پرچم کشورمان را میدیدم اشک در چشمانم حلقه زده بود و فکر میکنم دل چندین ... اس
    ام اس خنده دار و پیامک جوک 93 یه روز حضرت نوح تو کشتی گشنهاش .
  • نجف | خاطره کامران نجف زاده از ناصرخان حجازی - نیاز روز

    http://boro.niazerooz.com/hot-keys/نجف/96995.htm
    22 مه 2012 ... عکس: خوب بچه میترسه! .... وقتی بچه ها زنگ زدند طبق معمول برای مصاحبه بعد از بازی
    ،جواب نداده بود. ... خیلی. وقتی بازیکن می بیند مربی اش تر و تمیز است روی او هم
    تاثیر ... بارون می زنه می خوام یک کم قدم بزنم. ... بودند، بر اثر سکته قلبی و سکته
    مغزی در نجف اشرف دار فانی را وداع ... �نقی معمولی� کشتی گیر است؟
  • پرونده اینترنتی غلامحسین ساعدی :�مرگی آرام در حضور دیگران ...

    http://anthropology.ir/node/12156
    11 ژانویه 2012 ... ۱۳۴۲ - شناخت خویش از آرتور جرسیلد، با محمد نقی براهنی .... وقتی نابود شد، البته
    دیگر نمی بالد، و رژیم شاه، ساعدی را خیلی ساده نابود کرد�. .... خنده دار است که آدم، در
    سنین بالا، به بیمایگی و عوضی بودن خود پی میبرد و شیشة ...... می شنید و بعد به
    طبقه بالا می رفت، زنش را می دید که خوشحال و راضی مشغول طباخی است.
  • رمان بسیار زیبای قرار نبود - بازی آنلاین

    http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=71723
    30 نوامبر 2013 ... نق نقی کردم و با دست کشیدمش بیرون. جلوی آینه ... با دیدن نگاهش خنده ام گرفت و در
    حالی که لپای باد کرده و پر چینش رو می بوسیدم گفتم: ... دلت خوشه که بلدی وقتی می
    افتی یه کاری کنی ضربه مغزی نشی. .... فقط چون تند می رم بابا می ترسه ماشین بهم
    بده یهو طوریم بشه. ... باشه بابا راه بیفت شبنم داره زنگ می زنه.
  • خانه - مجموعه جملات طنز خنده دار | جستجو |

    http://blogreaders.ir/list/مجموعه جملات طنز و خنده دار.html
    من اعتراض دارمو تا وقتی "روز جهانی خنده های تو" رابه تقویم اضافه نکنندمن امسال را ...
    عکس های جالب و دیدنی بسیار خنده دار از گربه های ناز و پشمالو ...... پسر چاقه سوار ترن
    هواییه خیلی میترسه از این که نا مطمئن باشه! ... فیلمبرداری �پایتخت 4� مانند مجموعه
    های گذشته در شیرگاه مازندران خواهد بود و قصه نیز در خانواده نقی معمولی می گذرد.
  • تالار گفتگوی بیداری اندیشه-هر کس قبلا اهنگهای شاهین نجفی را گوش ...

    http://forum.bidari-andishe.ir/thread-27145-page-4.html
    اتفاقا من نظرم رو نسبت به این شعر نگفتم فقط بصورت جهت دار می خواستم ببینم
    نظر دوستان چیه! خیلی ها الان میان می گن این آدم تفکرات شیطانی داره و خیلی ها هم میان
    می گن ... این آدم ولی داره داد می زنه که اومانیسته، اینهم گزیده ای از صحبت های ... و حال به
    تو میگویم،ای کسی که باورت سست شد وقتی "شر اعظم" را شنیدی.
  • بـیـسـت � � جنجال فعالیت جنسی فوتبالیستها در جامجهانی

    http://20ist.com/archives/38040
    سرمربی کاستاریکا نیز در صورت صعود این تیم به یک هشتم اجازه این کار را صادر
    می کرد. ... اصلا با این نوع نگاه به خانواده موافق نیستم خیلی نگاه پستی هست ... آخه از
    کجا بفهمن وقتی با همسرش تنهان چی کار می کنن قبول دارم دلیل نداره حتما ... بخوره می
    ترسه سوارز یه وقت از دندوناش ... مثل کاری که مربی نقی معمولی (پایتخت ۳)انجام داد.
  • فروردین 1390 - من و هسملی

    http://manohasmali.blogfa.com/9001.aspx
    18 آوریل 2011 ... برای همین مامانی ییهو عصبانی میشه و می زنه تو سر اون دختره! .... که من یکی همین
    5شنبه مرده بودم از خنده! girl_haha.gif ... وقتی به هسملی نشون دادم خیلی متعجب نگاه
    می کردو می گفت نمی دونم چی .... دقت کنید ما فقط به خاطر قیمت پوشک بچه دار نمی شیم!
    ... این ایام برای ما به علت شیفت کاریه هسملی، دقیقاً مثل روزهای معمولی ...
  • ناهمتا خنده دار - خانه

    http://001388-blogfa-com.nahamta.ir/tag/خنده دار.html
    1- جالب اینکه خانم چرخنده بدون حجاب زهرایی خیلی معمولی هستند. اما با حجاب زهرایی
    شان ...... وای نمی دونید وقتی قهقه می زنه چقدر تماشایی میشه . واقعا نوزادان چی درک می ...
  • سفــرها - آبی بی انتها - بلاگفا

    http://msrt.blogfa.com/cat-4.aspx
    من بودم و یه عالمه لباس خیس و لباس نم دار و یه عالمه خرید و سوغاتی و یه دونه چمدون ولی
    گنده ... موتورچۀ من به سمت چپ کشیده می شد و وقتی می خواستم تو پیچ برم سمت راست
    به ... دیشب که پاساژ ونوس رفته بودیم، دیدم از پارکینگ اونجا تا مجتمع آبی راه خیلی
    ... بودم، خنده خنده عصبانیتم رو رد کردم و حالا به عنوان یه خاطره جالب ازش یاد می کنم.
  • ماکروتاچ جدید

    http://efaf-khansar.toskablog.ir/list/ماکروتاچ جدید.html
    27 مه 2015 ... آیلا و آیسا در نقش فرزندان نقی معمولی و هما و با همان نام سارا و نیکا ایفای ... دانفورد را
    جایگزین دمپسی می کنیم؛ بررسی تغییرات در رأس فرماندهی .... اس ام اس خنده دار
    جدیدرفتم شلوار جین بخرم، اولی رو پرو کردم یه کم .... پر غم و ترسه چه بی هواست . ...
    دنیا فهمید خیلی حقیر است وقتی گفتم :یک موی تو را به او نمیدهم .
  • سرگرمی � اس ام اس های خنده دار خرداد (2) - +عکس

    http://www.marpele.ir/entertainment/26217
    1 ژوئن 2013 ... اس ام اس های خنده دار خرداد (۲) ... قدیما یه کیلو سبزی می گرفتی پاک کنی دوتا کفش
    دوزدکی حلزونی از توش میومد بیرون ... سوسک از موش می ترسه ... آنجلینا جولی و برد
    پیت در قسمت معمولی هواپیما +عکس ... وقتی “یوسف صیادی” روحانی می شود ! ... +عکس
    · گریم متفاوت نقی و ارسطو در �پایتخت 4� +عکس · کار مدلینگ ...
  • شوهرم میترسه کسی منو ازش بدزده - دانلود فیلم

    http://kingmovie.us/news/list/شوهرم میترسه کسی منو ازش بدزده.html
    الان که دارم می نویسم دارم گریه میکنم خیلی داغونم یک سال و نیمه نامزد دارم اوایل خوب
    بود ولی چند وقته اجازه هیچ کاری به من نمیده ... شوهر همسایمون گل فروشه وقتی میاد خونه
    بلند بلند زنشو صدا میکنه: مینای من نرگس من مریمم! ..... خندانه | مطالب تفریحی و خنده
    دار جدید ... امام نقی، پیشوایی که کمتر شناختیم ... دستکش ضد برش معمولی طوسی.
  • روستای دوزین کلیپ خنده دار - بلاگ ریدر

    http://blogreader.ir/list/روستای دوزین کلیپ خنده دار.html
    شوخی خنده دار ، شوخی های خنده دار با تابلوهای راهنمایی : خیلی ها در سراسر جهان هستند
    که ذهن .... کودکی هایم رفت،خنده هایم همراش،خنده هایی با تمام سادگی،ساده اما واقعی،وقتی
    می خندیدم،همه ... پسر چاقه سوار ترن هواییه خیلی میترسه از این که نا مطمئن باشه! .....
    مستقیم · چگونه در بازی کلش اف کلنز جم معمولی بدست اوریم · آهنگ گل خنده بچینیم
     ...
  • نم باران ( روایت گر قصه ی زندگی ) - دلنوشته

    http://namebaran.blogfa.com/category/2/دلنوشته
    13 آوریل 2015 ... 29 ساله ای که از ازدواج می ترسه و البته شرایط مالیش رو هم نداره. ... و بحث سوم هم اینه
    که هر کسی زنگ می زنه که آقا ما نذر کردیم که نمی دونم گوسفند ببرین .... شکر خدا
    دکتر وقتی پرونده رو دید گفت: ظاهرا وضعیتش خیلی خوبه. ... می دیم و شاید خدا به ما
    می خنده و می گه ای ابله این عرق رو بهت هدیه دادم تا راحت تر زندگی کنی.
  • جملات خنده دار - همه چیز از همه جا

    http://iranimag.com/detail/1368870/article/7
    جمله براى بروفایل واتساب خنده دار - یه پروفایل خانم با سن 65 سال و متاهل و عاشق
    همسر و ... شما ها هم مثل من از شنبه تا پنج شنبه صبح ها خیلی خوابتون میاد و اصلا
    نمیتونید چشماتونو باز .... شما رو قسم می دم وقتی دارین با تلفن حرف می زنین و یه
    خودکار دم دستتونه، .... 1- ﺣﯿﻒ ﺍﻭﻥ ﺗﺎﺑﻠﻮ ﻓﺮﺵ ﺍﺑﺮﯾﺸﻤﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻣﺴﯽ ﺩﺍﺩﻥ ﺑﺎﯾﺪ ﯾﻪ ﻓﻼﻓﻞ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺑﺪﻭﻥ ﺳﺲ
    ﺑﻬﺶ ﻣﯿﺪﺍﺩﻥ
  • قرار نبود (فصل اول) -هما پور اصفهانی

    http://dostane.ir/قرار-نبودفصل-اول-هما-پور-اصفهانی/
    خیلی خرییییییی من می دونستم این عکس اتو می شه تو دستای توی خرچسونه. ... نق
    نقی کردم و با دست کشیدمش بیرون. ... با دیدن نگاهش خنده ام گرفت و در حالی که لپای
    باد کرده و پر چینش رو می بوسیدم ... دلت خوشه که بلدی وقتی می افتی یه کاری کنی
    ضربه مغزی نشی. .... فقط چون تند می رم بابا می ترسه ماشین بهم بده یهو طوریم بشه.
  • جدیدترین جوک های خنده دار | سایت تفریحی مهر سل

    http://www.actionfun.ir/tag/جدیدترین-جوک-های-خنده-دار/
    سایت تفریحی مهر سل : جملات خنده دار و طنز آذر ۹۳; سایت تفریحی مهر سل .... مجلس
    میخواد استخدام مجردها رو محدود کنه خیلی هوشمندانه است! ... الان زمونه ای شده که وقتی هایده
    گوش کنی ، برای دهه هفتاد هشتادیا مثل پیرهایی ..... ۳- طرف با حشره کش پشه می
    کشته، زنش می پرسه چندتا کشتی؟ ...... از اینکه زنت ازمن میترسه ولى از تو نمیترسه
    :)).
  • یک گاف تاریخی بزرگ در “پایتخت۴” - آکانیوز - آکاایران

    http://news.akairan.com/havades-akhbar/niknews/a926410205022265102.html
    5 روز پیش ... در سریال "ارسطو” در وضعیتی تصویر می شود که همسر چینی اش بر اثر ... در محل
    زندگی خانواده "نقی معمولی” برگزار میشود و "هما” همسر "نقی” به عنوان نماینده به شورای
    شهر می رود. ... فکر کنم می ترسه منشوری شه. ... خیلی هم لازم نیست کنجکاو باشید.
    ...... کاریکاتور، عکس مشاهیر، کاریکاتورهای جالب، کاریکاتورهای خنده دار ...
  • خرداد ۱۳۹۲ - جوانان - بلاگفا

    http://www.sevda-7510.blogfa.com/1392/03
    ۱- بوی ترشی کشور رو بر می داشت (لذا مشکلات زیادی برای شهرداری پیش می یومد) ۲-
    ازدواج برای دختران ... اما از وقتی فهمیدم تو روز قیامت قراره بر علیه من شهادت بدن ....
    چن وخ پیش یاد اون قسمت از سریال پایتخت افتادم که خونواده ی معمولی میخواستن ...
    همینطورى ساکت نگاهش کردند icon neutral استاتوس ها و متن های جدید خنده دار و طنز
  • خیلی فاطمه بریم خونه واسه شمال لحظه شماری بریم شمال داداش اینا غذای ...

    http://tmblog.ir/list/خیلی فاطمه بریم خونه واسه شمال لحظه شماری بریم شمال داداش اینا غذای بیرون بیرون بخورم غذای بیرون بخورم-150.html
    خنده مرده بودم نمیدونستم باید دقیقا چیکار کنم ازش برای گذشتی که انجام داده تشکر
    ... اون میترسه که چهارشنبه سوری با داییم و پسر داییم برم بیرون .... و خیلی هم جوونه
    زنه قبل از عقد باردار میشه و ادامه ماجرا یعنی من فقط دلم واسه اون بچه ... واقعآ وقتی شوهر
    آدم بیکاره باید تصمیم به بچه دار شدن گرفت؟ ... شمال هم باز ژله معمولی درست کرد.
  • رمان عــاشــقــانه و زیبای " قــرار نــبـود " - www.Kocholo.org

    http://kocholo.org/forum/رمان-های-عاشقانه-ایرانی/1285-رمان-عــاشــقــانه-و-زیبای-♥قــرار-نــبـود♥.html
    19 مارس 2013 ... خب اولش بگم که این رمان،رمان خیلی قشنگی هستش و توی سایت نود و هشتیا .... با
    دیدن نگاهش خنده ام گرفت و در حالی که لپای باد کرده و پر چینش رو می ... دلت خوشه که
    بلدی وقتی می افتی یه کاری کنی ضربه مغزی نشی. .... فقط چون تند می رم بابا می
    ترسه ماشین بهم بده یهو طوریم بشه. ... همچین هول می زنه انگار چه خبره!
  • بررسی مسایل روز پرسپولیس (مقالات، تحلیل ها) [بایگانی] - صفحه 2 ...

    http://www.arteshesorkh.com/forum/archive/index.php/t-10208-p-2.html
    13 نوامبر 2012 ... خداکنه از بین نفرات خارجی مطرح و خوبی که به پرسپولیس می آورند ، یکی ... شاید
    یکی مثل علی عسکر آینده دار باشه اما هیچکدوم بازیکنای تاپی نبودن در حد بازیکنای
    معمولی بودن و ... علی عسکر هم خیلی افت کرده و مشخص بود از نظر روحی هم بهم ریخته و
    ... وگرنه هر سرمربی ای برای موفقیتش دست به اقداماتی می زنه دیگه
  • پارس بلاگز خنده - v3b.ir

    http://v3b.ir/tag/خنده.html
    3 روز پیش ... آره خنده دارِ حرفام همه چی جنگ بود از اولمن بودم سفیر صلح و تو بودی قانون جنگل ....
    حتی وقتی بنا به دلایلی که خواهم نوشت ، از گروه عقب می ماندم هم می سپردم به محبوبه
    .... من خیلی سعی می کنم اینجا خودمونی و راحت باشما صحبت کنم. ..... دستگیر می
    کنند و بدون اینکه بدونن کیه، مثل یه اسیر معمولی اتفاقی به ایرلند میارن ...
  • ابزار وبمستر - فیلم درمانی - بلاگفا

    http://www.filmdarmani20.blogfa.com/author/filmdarmani20/دکتر-پریسا-جهانلو
    14 آوریل 2015 ... البته سیگار و عرق چیز خوبی نیست؛اینو انگلیسی ها هم می فهمن. ... اورن(مایکل
    داگلاس)و لی(دایان کیتن)،وقتی که از سر ناچاری مجبور به نگهداری ... دخترگمشده:
    خیلی خوب بودن هم همیشه خوب نیست! ..... فیلم درمانی 94:ویدئوی بنی:بازی ای که خنده
    دار نیست. ..... نقی معمولی(محسن تنابنده)،همسرش هما(ریما رامین فر)و پسرخاله ...
  • ssaliss � وبلاگ ها

    http://www.esteghlali.com/user/ssaliss/blogs
    12 آگوست 2013 ... دو تا دختر یکی خیلی خوشگل و یکی خیلی زشت میرن تو یه شرکت واسه ... زنه دید
    انگار دست بردار نیستم دارم نگاش می کنم گفتش �نه فقط .... به طور حتم با اسامی
    حسن، حسین، نقی و تقی هم میشود دو نفر انگلیسی با هم ... پسرک خوشحال وقتی
    ایمیلشو باز کرد عکس خواهرشو دید. ..... ﺁﻥ ﺩﺍﻑ ﺍﺳﻤﯽ ، ﺍﺯ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻣﺮﯾﺪ ﺑﺮ ﻣﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﺯﺩ.
  • سوکی خودمو عشقه...... | جستجو | مرجع وب فارسی

    http://morook.ir/list/سوکی خودمو عشقه.......html
    + میدونی سارا با اینکه خیلی وقته رفتی اما ه شاید شروع ... پیش تو می خندم چون قول
    دادی وقتی من شادم شاد باشی. بهت قول .... سوار ترن هوایی شده بودم ، بعد یه زنه افتاده
    بود کنارم ... حالا داشته ... حضرت اقا در مصاحبه کوتاه با خبرنگار واحد مرکزی خبر
    گفت عملش معمولی و عادی است اما نمی دانم .... پستهای فیسبوک|اس ام اس عاشقانه|خنده
    دار
  • عکس های جدید کیم یو جونگ - لینکدونی ایرانی

    http://sovae-blog.btlf.net/list/عکس های جدید کیم یو جونگ-50.html
    از همسرش طـــــــــــــــــــلاق بگیره و می ترسه اگه زود ازدواج کنه طـــــــــــــــــــلاق بگیره .
    ... (این جا خنگ به معنای خنده دار ترین)3-یه بار از سانی میپرسن اگه خواننده نبودی ... او
    هرگز به کلیسا نمیرود که به فقیری کمک کند یا وقتی مریض میشود هم به ..... آیلا و
    آیسا در نقش فرزندان نقی معمولی و هما و با همان نام سارا و نیکا ایفای نقش خواهند کرد.
  • ۹۱/۱۲/۱۵ - ۹۱/۱۲/۲۱ - کلبه سوخته ی من

    http://mahdiibank.blogfa.com/1391/12/3
    7 مارس 2013 ... افغانیه میره خونیه زنه دزدی زنه میترسه میگه بیا این طلاها اینم پول افغانیه ... به دست
    هم میدن کثیفش کنن اما وقتی یه لباس معمولی پوشیدی هیچ اتفاقی برات نمی افته ....
    خیلی دوست دارم یکی از استادام رو در حال خنده تو خیابو ببینم، برم ..... دارم فیلم
    گریه دار میبینم , گریه میکردم , مامانم اومده می گه فیلمش گریه داره ؟
  • آپارات سریال کره ای سرنوشت با صدای محسن یاحقی - خانه

    http://moneyblog.ir/list/آپارات سریال کره ای سرنوشت با صدای محسن یاحقی-50.html
    خوش حالم که محسن از ریسک نمی ترسه و همه ی راه های سخت رو انتخاب می کنه. ... خودش و
    زنش عکس های لو رفته دختران تهرانی در مترو دانلود موزیک ویدیو نرو محسن ... یعنی
    دیشب محسن تنابنده یه لحظه واقعا نقی معمولی شد ! ... خواهر جون می گفت وقتی آقای "ک
    ..... کلیپ خنده دار aparat دانلود کلیپ های خنده دار آپارات کلیپ خیلی خنده دار آپارات ...
  • دلم گرفته از دست خودم | داورنیوز

    http://funiiha-rzb.web.davernews.in/list/دلم گرفته از دست خودم.html
    ادمو از دنیای واقعی دور می کنند و تو می مونی و دنیای غیر واقعی. ... :))وقتی ادم با خودش
    میره بیرون تنها نیست دیگه ;)))دو نفره من و خودموای الان که .... خیلی سوالا تو ذهن من
    هستکلی با خودم درگیرم این که این آدمی که من احساس میکنم دوستش دارم ، منو دوست داره
    ؟ ... تو جامعه ما داره این میشه که هرکی دلش میخواد مرتد نباشه باید حتما خنده دار باشه.
  • رمان های هما پور اصفهانی! - نسخه قابل چاپ - جامعه مجازی دانشگاه ...

    http://www.pnuforums.ir/printthread.php?tid=51226
    11 آگوست 2014 ... خیلی خرییییییی من می دونستم این عکس اتو می شه تو دستای توی ... نق نقی کردم و
    با دست کشیدمش بیرون. ... با دیدن نگاهش خنده ام گرفت و در حالی که لپای باد کرده و
    پر چینش رو می ... دلت خوشه که بلدی وقتی می افتی یه کاری کنی ضربه مغزی نشی.
    .... فقط چون تند می رم بابا می ترسه ماشین بهم بده یهو طوریم بشه.
  • در مورد خامنه ای – NDR از شبکه تلویزیونی شمال آلمان Extra 3 طنز ...

    https://hamrahema.wordpress.com/در-مورد-خامنه-ای-ndr-از-شبکه-تلویزیونی-شم/
    وقتی آخوند به گدایی بیافتد مردم شهر عاقل شدند . ... آخوندی که صیغه باز نباشه یا
    حکومتی نیست یا از زنش میترسه . ... �فارسی�میدانید+ ویدیو · آیت الله ها صافی،
    مکارم شیرازی، میلیون ها نقی وجوان هر روز زنده بگور می شوند. .... تقیه را حرام میدانست
    · سبد کالایی که سبد نداشت :این جوک نیست خنده که نداره هیچ، خیلی هم گریه داره+
    ویدیو ...
  • Apple iPhone 6 - 16GB - Digikala.com

    http://www.digikala.com/Product/DKP-42249/Apple-iPhone-6-16GB/گوشی-موبایل-اپل-آیفون-6-16-گیگابایت
    جالب اینکه وقتی مدتی با این گوشی کار میکنید، بعد از نگاه به آیفون 5 حس ... با
    رزولوشن رقیبان این گوشی که کمترینشان Full HD است، تا حدودی خندهدار به نظر آید،
    اما ...... خیلی سردرگمم بدونم اگه اپل نبود ما هنوز باید با گوشی های معمولی و دکمه ای و
    بی ...... راستی ios هم تو بازی ها لگ کوچیک می زنه گاهی اوقات ولی خیلی کمتر از
    اندوید
  • should have جدید بخرند دیگر بگردم - خانه

    http://roozbrooz.ir/list/should have جدید بخرند دیگر بگردم.html
    حقوقم خیلی کم است . باید دنبال یک کار ... از تمام جاده های آمده و بر نگشته، چراغ
    چشمت را سبز نگاه دار، ... تحمل می کنم بی تو به هر سختی به شرطی بشنوم دنیات ارومه
    ..... دوس دارم وقتی خسته ای انقدر دورت بگردم که خوابت بگیره .... چیکار ..... آیلا و
    آیسا در نقش فرزندان نقی معمولی و هما و با همان نام سارا و نیکا ایفای نقش خواهند کرد.
    ادامه مطلب ...
  • رنج بند|rangebadجواب معمای کور در جزیره - rss - دانلود

    http://shohadayhirmand.rangeband.com/list/جواب معمای کور در جزیره.html
    خیلی اوقات شده که وقتی دردی آمده ... میخونه و بعد از ما سوال می پرسه و وقتی جواب رو
    بلد نیستیم می گه ... سری جدید جوک و اس ام اس های خنده دار تیر 94 ..... قهوه فاقد
    کافئین یا معمولی نوشیده باشند، آنهایی که مقدار زیادتری قهوه در روز مینوشیدند، سطح
    ..... من نقی معمولی نیستم · آخرین اخبار لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵ : جدول کامل بازیها و
    برنامه ...
  • دیالوگهای فراموش نشدنی / سریال [آرشیو] - Page 2 - P30World Forums ...

    http://forum.p30world.com/archive/index.php/t-372305-p-2.html
    + وقتی که دیالوگی رو قرار میدین که ممکنه بخشی از داستان سریال رو لو بده حتی ...
    دیالوگی که توی خیلی از فیلم ها هست:به اعصابت مسلط باش! ... میدونستم من هیچ وقت
    سواد دار نمیشم ! ... سایمون و بچه ها میخوان شب برن بار سایمون میترسه بخاطر زیر سن
    قانونی ..... نقی _ ببینم قهرمان حالا این چی هست ما داریم میخوریم؟
  • " قـــــرار نبــــــــود "

    http://www.pro.uploadpa.com/dl.php?id=139065295375740
    خیلی. خرییییییی من می دونستم. این عکس اتو می شه تو دستای توی خرچسونه.
    خوابیدم روی تخت و ... نق نقی کردم و با ... دلت خوشه که بلدی وقتی می افتی یه کاری
    کنی ضربه مغزی. نشی. ... خودم خنده ام گرفت و با متانت پله ها را یکی یکی پایین
    رفتم. ... فقط چون تند می رم بابا می ترسه ماشین ... باشه بابا راه بیفت شبنم داره
    زنگ می زنه.
  • آرشیو-دانلود رمان چشمانی به رنگ عشق برای جاوا بانسخه ی1.1

    http://khadamatmagals.irfacebook.ir/list/دانلود رمان چشمانی به رنگ عشق برای جاوا بانسخه ی1.1.html
    رمان زیبای مسافر عشق که خیلی خیلی قشنگ و ناز بود و براتون گذاشتم امیدوارم شما
    هم خوشتون .... رعد برق شدیدی می زنه. ... برای اولین بار از وقتی تنها شده می ترسه.
  • خلاصه قسمت220قبول میکنم فصل سوم(زی تی وی) - صفحه اصلی

    http://asalkholasefilm44444.farsibank.ir/page-56918.html
    سیف ، وقتی که آهیل ازش میخواد درمورد خودش میگه و توضیح میده که تازه اومده هند . ...
    نازیا همینطور که از واکنش آهیل میترسه میاد پیششون . ... آهیل بغلش می کنه و میگه من
    برات خیلی خوشحالم . .... فروش پروژه مقایسه هیستوگرام تصویر معمولی با تصویر
    بهینه شده در کیفیت با نرم افزار MATLAB · گود دِیز · سرعت و سبقت غیرمجاز
    خانوادهها ...
  • بازم جک [بایگانی] - دانش فروم | انجمن دانشآموزان و دانشجویان ایرانی

    http://www.daneshforum.ir/sitemap/t-69549.html
    14 سپتامبر 2014 ... ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭ ﺍﻭ ﻭﻗﺘﻲ ﮐﻪ ﺩﺧﺘﺮﮎ ﺑﭽﻪ ﺑﻮﺩ ﺩﺭ ساﻧﺤﻪ ﺗﺼﺎﺩﻑ ﺟﺎﻥ ﺑﺎﺧﺘﻪ ... ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﺘﺮﺳﻪ ﻣﯿﮕﻪ: ﺑﻪ ﺍﺭﻭﺍﺣﯽ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺑﺮﺍ
    ﻗﻨﺪﺵ ﻧﯿﺲ ﺩﻧﺪﻭﻧﺎﺩ ﺧﺮﺍﺏ ﻣﯿﺸﻪ ... ﺍﭘﺮﺍﺗﻮﺭ ﺣﺎﻟﺶ ﺧﯿﻠﯽ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻣﯿﺸﻪ ﻭ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﯿﺸﻪ ﺑﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﭘﺮﺍﺗﻮﺭﺍ ... ﺑﭽﻬﻪ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﺯﯾﺮ
    ﺧﻨﺪﻩ ﻭ ﻣﯿﮕﻪ : ﻭﺍﺍﺍﺍﯼ ﻫﻨﻮﺯ ﺗﻮ ﺗﻮﻧﺘﻪ ؟ ... حیف نون می ره جبهه، بی سیم می زنه میگه یک عالمه اسیر
    گرفتم، بیاید ..... عکس های جالب و خنده دار از قیافه های برعکس
  • فروردین ٩۳ - ツ ماجراهای مریمی - jetlink.ir

    http://jetlink.ir/5amrz
    فرخ میترسه فرید و نسترن دوباره ازدواج کنن و برن و خودش مجبور شه تنها بمونه. ...
    وقتی هم موقعیتش پیش میاد، آدم خودش خیلی وقتا دقت نمیکنه و فرصتهاش رو
    میسوزونه. .... خانهی پدری رو با دار و نخ و نقشه و چلهکشی و ضمایم و تعلیقات، گفت
    700 و خوردهای. ..... برای مردم صحبت کنه و به قول نقی معمولی، جوری سخنرانی میکنه که
    ازش بعید ه.
  • کد آوای انتظار همراه اول عاشقا تنها می مونن، تنهایی مرام عشقه\-محسن یگانه

    http://servicebox.ir/list/کد آوای انتظار همراه اول عاشقا تنها می مونن، تنهایی مرام عشقه\-محسن یگانه-300.html
    اصن کاش ساعت توی یه روزایی از حرکت می ایستاد یا حداقل کش میومد. خیلی ظلمه. ادامه
    مطلب .... یعنی دیشب محسن تنابنده یه لحظه واقعا نقی معمولی شد ! آخه آدم انقدر ...
  • همه چی خوب بود که زینب Mentions - Social Peek

    http://www.social-peek.com/Keywords/همه چی خوب بود که زینب
    حتی توان صحبت کردن هم نداشتید، وقتی با نگرانی پرسیدم: چی شده بابا؟ حالتون
    بده؟ گفتید: ... جمره همش تو صورت کوزه ی نگاه می کنه و می خنده . جمره می گه نمی دونی ...
  • ســـــربـار یـ ـار - برنامه دکتر میثاق

    http://montazer71mk.blogfa.com/category/2
    19 آگوست 2013 ... کاش ما بخشیدن رو از خدا بیاموزیم که وقتی میبخشه پاک میکنه از صفحه وجود و حتی
    اون .... پس لزوما انتقام کار بدی نیست و بعضی اوقات خیلی خوبه.
  • خاطرات یک دزد دریایی ناتمام

    http://www.kapitanazadeh2.blogfa.com/
    به قول نقی قسمته می بینی؟ ... بعد اون آقا گفت:شما زحمت می کشین برداشت می کنین
    ما که پوسیدیم هیشکی ... البته منو پدرم روز یکشنبه رفتیم عکس هارو دیدیم خیلی
    خلوت بود فقط ما دو تا ... اینکه قراره با یه آدم های جدید آشنا بشی شما رو نمی ترسونه؟
    ..... اومد وقتی خنده هاشون تموم شد ادوارد با تمسخر گفت:خواهش می کنم مارو نکش شوآنی!
  • تصاویر کمتر دیده شده از فرح پهلوی ( دیبا ) - قسمت آخر

    http://iranianuk.com/20121017092503009/تصاویر-کمتر-دیده-شده-از-فرح-پهلوی-دیبا-قسمت-آخر
    3 مارس 2015 ... نقی الله - سیدنی - استرالیا. مردم وقتی سال ۵۷ رفتند تو خیابون داد زدند "جمهوریه
    اسلامی" به این فکر ... پرست احاطه شان کرده اند خیلی هم نتوانسته که از صمیم قلب
    آنهارا ... که درکنار مثلا افراد معمولی انداخته خیلی صمیمت را نمیتوان از حالتش دید . ....
    از شما مثل مرگ میترسه: بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم/فلک ...
  • داستان با مادربزرگ | B4Y - صفحه اصلی

    http://mamahan22.b4y.ir/list/داستان با مادربزرگ.html
    اما از وقتی آن اتفاق افتاد، حتی جرئت نکردم اسم او را جایی ببرم. ... اجتماع هراسی داره (
    یعنی از اینکه در شلوغی باشه میترسه) و از خاضعی و فروتنی شدید رنج میبره. ...
    یکی از بهترین داستانهای کهن ایرانی که خودم به شخصه خیلی باهاش حال میکنم، اولین
    بار این داستان .... دار شجاع به نام اِتان چندلر و چند تَن دیگر هست که با هم متحد می شوند
    تا
  • دکترشفاعتم کرد ان یارو قد بلنده داره به من میخنده|پرتال جامع زنجان دانلود

    http://heayt-blog.zanjandownload.ir/list/دکترشفاعتم کرد ان یارو قد بلنده داره به من میخنده.html
    خیلی حوصله ی گوش دادن به حرفاشو ندارم، نه از فیلماش خوشم می یاد نه از طرز حرف ...
    چند خنده حلال 1 ... منتها آدم وقتی تو بحراااان های شبانه سر شیت بندی گیر میکنه و مث
    امشب گریه ش ... یارو میترسه میگه: به ارواح جدم واسه قند نیست، دندونات خراب میشه
    گُلم ! .... گاهی پیش می یاد که نیاز مند به درایوی باسرعت بیشتر از حد معمولی باشیم
    تا ...
  • زندگی نامه شهدا

    http://amiraeslami.javanblog.ir/
    6 فوریه 2014 ... مادری چند فرزند داشت ، درحالی که به کارهای خانه رسیدگی می کرد با ... پسر دید امروز
    اوضاع خیلی بیریخته و همهی درها هم بسته است ، وقتی پدر شلاق رو ..... معمولی عادی
    علی گندابی بلند شد موهاشو شولیده پولیده کرد کلاهرو پرت ... زنش گفت علی نصف
    شب آمد ساکشو برداشت رفت. ..... اینطور ادامه بده سرش می ره بالای دار .
  • داستان با دوستم | فایوفا

    http://amir-and-reza.5fa.ir/list/داستان با دوستم.html
    پر پرش می کنم شاید پیدا کنم جواب سوال بی پاسخ سالهای انتظارم را. ... خیلی وقته
    که پست نذاشتم . ... خاطرات خنده دار ... یادمه امروز وقتی دوستم رفت از اون یکی دوستم
    پرسیدم که اون به جز باب اسفنجی و گیتارشو رنگ ... دوستم میترسه دوست پسر
    قبلیش واسشون مشکل ساز بشه. ... همسر دومش یک دختر عادی با چهرهای بسیار معمولی
    بود.
  • زن جوان در مشهد خود را از بالای پل پرت کرد/ عکس - تی نیوز

    http://tnews.ir/news/557B40978839.html
    عربستان وکشورهای عربی از حمله احتمالی اسرائیل به ایران حمایت می کنند ... آدمهای
    خیلی معمولی! .... وقتی در این مملکت جوان فوق لیسانس برایش کار نیست ازدواج
    برایش ممکن ... هم اینجا پول دار شدن) هیچ کدومشون هم از گرسنگی نمی میرن ولی ماها
    اینطوری هستیم ..... بابا پنجعلی. | IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |. ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/
    ۱۵. نقی؟
  • تشیع ّّجنازه نادعلی نیازی - خانه

    http://miladblog.ir/list/تشیع ّّجنازه نادعلی نیازی.html
    عمه ام خیلی گریه می کرد اصن داشت از شدت ناراحتی خودشو میکشت. ... بعد از یک
    ساعت وقتی جنازه ی بسته شدرو با برانکارد از رو به روی اتاقم رد کردند زار زار گریه
    می ..... کامل خوابیدم :| بعدش بقیه زنگا معمولی گذشت و این دفعه برای اردو مطالعاتی
    جای ۳ تا ... که فریادمان مرگ را برای صدام به ارمغان آورد و دلمان خوش شد انگار وقتی
    طناب دار را
  • گریه های امپراطور - دریچه ای رو به فرهنگ و ادبیات معاصر

    http://bmime.mihanblog.com/post/category/33
    18 آگوست 2014 ... آنها در مدح پیامبر اسلام(ص) و ائمه شیعه (ع) هم شعر می سروده اند، عاشیق ها در تمامی ....
    روز جمعه 12 اردیبهشتماه در سن 68 سالگی و در بیمارستان لاله دار فانی را وداع گفت. ...
    ریچارد اشتراوس بعدا درباره دوآنا نوشت: �او خیلی پیچیده با خلق و خوی زنانه ... وقتی
    برای کودکان میسراید، واقعاً کودک میشود و به سالهایی دور میرود.
  • جدیدترین جوک های خنده دار Archives - سایت تفریحی لیمو فان

    http://www.limoofun.ir/tag/جدیدترین-جوک-های-خنده-دار/
    سایت تفریحی لیمو فان : جوک باحال خنده دار تابستان ۹۳; سایت تفریحی لیمو فان :
    جوک خفن خنده دار تیر ماه ۹۳ ... برادرت خودش خوبه ولی ترک تحصیل حرفای زنش قرار
    میگیره … ... من هر وقت مهمونی میرم و سالاد می خورم، دلم به حال اون آبلیموی ته کاسه می
    سوزه. ... یه سوال خیلی ذهنم رو درگیر کرده الآن که ماه رمضونه باید به pou غذا بدیم یا نه
    ؟
  • دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبا و شاد امید جهان به نام وایسا تند نرو

    http://m.s.a.loxblog.com/tag/blog/blog.htm
    نزدیکترین حالات زن به پروردگارش وقتی است که در خانه اش بنشیند (و خود را در کوچه
    و ..... های جالب و خنده دار شبکه های اجتماعی 19 دی 1393 بیوگرافی سیما خضرآبادی +
    عکس ..... بخش فوم های سایلنت معمولی · علم و دانش و تجربه و مهارت · پرودا سازه شریف
    .... در آیفیلم به نام حسینم وای حسینم وای | نمیخوابه میترسه که خواب ببینه | گربه ...
  • سوشیانس مامان و بابا: آرشیو

    http://ourflowers.shabnamfun.ir/
    وقتی تو یه کپسول چرک خشک کن میخوری با وقتی که آمپول 1 میلیون و 200 میزنی
    ... حالم خوب بود هیچ دردی نداشتم اما با امضای خودم چون سوشیانس خیلی بی قراری
    میکرد ... الان فریاد بزنم خدایا شکرت اما پیسملی تو اتاقش خوابیده میترسه طفلکی
    ... بد بختیه ها مثلا این درا ضد سرقتن خیر سرشون تو همین گیرو دار سوشیانس تو
    خونه این ...
  • کتابشناسی آل ساسان | جستجو | دانلود آهنگ

    http://khateresaz.ir/news/list/کتابشناسی آل ساسان.html
    ساسان: برای اینکه میترسه، میخواد سریع بتونه جاشو عوض کنه! .... ساسان: راستی تو
    فرودگاه نزدیک بود بفهمند داخل لپ تاپ یک چیز غیر معمولی هست، ولی ... حیف پدر
    زنت مرد، اون استاد این جور کارها بود! ... و پس از درگذشت پدر عهده دار مقام وی گردی ...
    صبحانه به کیف خورده بودیم و گشت زدیم به حرف و خنده، بعد ناهار و بازی و تیراندازی.
  • mhaji/slm - Pasargad

    http://pasargad.cse.shirazu.ac.ir/~mhaji/slm/41k_dic.txt
    و می به در که از را این است با آن های ها ی هم سروش برای یک بود ای تا شود من او کند فیلم
    شده ... نه جوان تو پیش مورد زندگی پس ولی حال هیچ قرار نظر هفته وجود روز وقتی خانه
    مردم ... بنابراین کسانی مانند امام دار مدرسه داشتم هستم ساده خودشان نشده مرگ دوربین
    جواب ... رفتم بخشی دانست یابد خنده آزادی یافت تشکیل امر فاصله نیستند پوست
    دسته ...
  • کیم هی سان مجرد است؟ - صفحه اصلی

    http://zigzagnew.ihehaiti.org/list/کیم هی سان مجرد است؟.html
    از همسرش طـــــــــــــــــــلاق بگیره و می ترسه اگه زود ازدواج کنه طـــــــــــــــــــلاق بگیره
    ... آشنایی اتفاقی وی با فیروز نشاط کارخانه دار مجرد زندگی اش را دچار حادثه های جدیدی
    می کند .... 90 درصد از اون دخترایی که موفق می شن ازدواج کنن یه شوهر معمولی گیرشون
    میا ... فقط می دانم یک وقت هایی که حالم خیلی خوب است و اتفاق خیلی خاصی برایم می
     ...
  • متن :: میلاد پسندیده

    http://miladpasandideh.ir/category/متن/
    وسط نان اما گاهی خیلی عالی از کار در می آید. ... اما وقتی چشمانم را باز میکنم و نگاهم به
    جنازه نان می افتد، حسی میگوید که انگار من قلب .... میخواهم بپرسم چطور شما میتوانید
    لهجه اعضای شورا را برای دنیا خنده دار بدانید، ولی .... دخترک که تمام مدت بهت زده بوده و
    به مهران زل میزده، کم کم داره می ترسه و انگار میخواد گریه کنه. ..... امامِ نقی علیه السلام
     ...
  • اس ام اس های خنده دار و با مزه [بایگانی] - صفحه 7 - تالار فرهنگی ...

    http://gtalk.ir/archive/index.php/t-209310-p-7.html
    12 آوریل 2014 ... [بایگانی] صفحه 7 اس ام اس های خنده دار و با مزه اس ام اس - SMS. ... طرف با یه قیافه حق
    به جانب که مثلا خیلی حالیش میشه و من چیزی حالیم نیست ، به ..... یارو رفته دادگاه
    زنشو طلاق بده قاضی میگه:میخوای طلاق بدی؟ ..... گفتم پ ن پ اتوبوس معمولی. .... چون
    زنها وقتی جلوی اون می شینن تا نرینن تو صورت خودشون بلند نمیشن !
  • برگردیم - پری بلاگ

    http://konkoria-93.paryblog.com/fa/برگردیم.html
    برادر شهید بزرگوار حمزه اباذری نقل می کند: �در زمین کشاورزی نزدیک روستا ... ولی
    وقتی به انتهای آن راه برسیم یکروزی هم خسته میشویم یک روزی هم دلمان هوس ... ترسه
    دیر رسیدنه سر کلاسه درس .... محسن و زنش اومده بودن ... مطمئنا براتون پیش اومده که یه
    روز یه نفر خیلی راحت با یه جوکی که خیلی ها رو به خنده میندازه درباره نژاد شما حرف
    بزنه.
  • ^_^ فصل شادی ^_^ اسپیناد

    http://espinad.com/blog/faslebarooni93
    نقشمون رو عملی کردیم و خیلی خوشحال اونروز رو بدون امتحان سپری کردیم! ... وبلاگ '
    چرت و پرت های خنده دار :) ' به صورت خودکار از وبلاگهای معتبر فارسی دریافت .... ﯾﻌﻨﯽ
    من نمیدونم آمریکا از چی میترسه حمله نمیکنه؟ ... طلا مال نقی بود تو مشتش بود .....
    وقتی چشمها در حالت نماز ثابت می ماند، جریان فکر هم خود به خود آرام شده و در نتیجه
    تمرکز ...
  • شمال نیوز :: پایتخت 3 مازندرانی ها را دست و پاچلفتی نشان داد

    http://www.shomalnews.com/view/94572/پایتخت 3 مازندرانی ها را دست و پاچلفتی نشان داد/
    من و خیلی های دیگه به عنوان یک مازندرانی این سریال رو دوست داریم و حتی اغراقی هم در
    ..... 6-تو ماشین بطرف برج میلاد وقتی دارن پیاده می�شن نقی پول نداره، ارسطو کارت
    ..... حتی اگر نقی معمولی قهرمان جهان هم شود و بقیه هم ختم به خیرشوند(مثل اکثر ...
    کردن خود باشد نه پراهن تیم ملی , نوع خنده بهبود خنده بی دردی است و خنده نقی خنده بی
    عاری.
  • مطالب جدیدتر - هم کلاسی ها

    http://www.mohandesesabz.blogfa.com/?p=2
    15 نوامبر 2012 ... وقتی باختم "مسیر" را یافتم و دانستم که: در بزرگراه ... ذال ) در همان حال با همسرش
    تماس می گیرد و از او کمک می خواهد. نون ) سفره ... 10شب: یه مهمونی کوچیک بالا شهر
    خیلی خلوته فقط از دور شبیه تظاهرات میمونه… 2شب:مادر ... امام نقی - علیه السلام -
    فرمود: علم و دانش .... عکس های خنده دار از سوژه های ایرانی (60) www.taknaz.ir
  • و - کلیپ ایرانی

    http://clipirani.arisfa.com/و/
    8 فوریه 2014 ... اینبار 2 ویدیو از گروه "کمدی" می خوام واستون بزارم. ... با این که الان خیلی خسته بودم
    ولی گفتم یه سری ویدیوی جدید بزارم. ... های بیچاره وقتی برای خوردن ماهی میرن زیر
    آب به تور گیر می کنند و خفه میشند. .... دانلود رایگان کلیپ دانلود رقص خنده دار با
    آهنگ محسن یگانه .... خنده دار پایتخت 3 قرعه کشی کشتی نقی
  • کلیپ پشت صحنه نگران منی پاشایی در بهارنارنج اپارات | بدونیم

    http://raufy50.bedoonim.com/list/کلیپ پشت صحنه نگران منی پاشایی در بهارنارنج اپارات.html
    دیشب بیژن استرس، همون دانش آموزِ معروف شمالی که شاید بخاطر خنده ی ما ترک
    تحصیل ... یعنی دیشب محسن تنابنده یه لحظه واقعا نقی معمولی شد ! ... دوستش می دارد
    و بعدها یاد می گیری که خیلی چیزها را که دوست داری از دست بدهی از ... نگران منی به تو
    قرصه دلمتو کنار منی نمی ترسه دلمبغلم کن ازم همه چیمو .... ﮐﻪ ﻭﻗﺘـــــــــــــــﯽ ﮔﻮﺵ ﻣﯿـــــــﺪﯼ
    ﻣﯿﮕﯽ :
  • شاهین نجفی | دوئل

    http://www.duelfa.com/2163/شاهین-نجفی
    طرح نوشت : تو همان وقتی که قصد کردی برای هادیِ ما بخوانی ، مُردی! به دست خودت ...
    جانم نقی … جانم تقی ...... واقعا متاسفم دوست عزیزم تو و شاهین و خیلی های دیکه
    اشتباه می کنید.خیلی ...... بخوانید خنده دار است… پاسخ ...... خدا این حیوونو از زمین
    برداره و هرکی به طرفداری ازش حرف مفت می زنه هم باهاش ببره. پاسخ .... ولی مگه دین ما
    دین ترسه؟
  • معما دختره کاغذ میندازه داخل اب اسمش چیه - خانه

    http://morovat-news.ir/list/معما دختره کاغذ میندازه داخل اب اسمش چیه-150.html
    مبلغ چک رو نوشتم امضاش هم کردم بعد خیلی قشنگ، همراه کاغذ پاره های روی میز مچاله ش
    ... در ابتدا یک کاغذ رنگی دالبر دار مانند تصویر قرار داده و بعد از آن تخم مرغ ها را .....
    یهو برمیگرده سمتم و خنده ش می گیره و روشو سمت دوستش میکنه و میگه نمیتونم:))))
    .... ی امتحانت لحاظ کنم! کسی دیگر پاسخ داد: استاد اسمش نقیه... نقیِ... آها "نقیِ معمولی
    !
  • ارایشگاه شیک قایمشهر

    http://reza01s.lordnew.ir/list/ارایشگاه شیک قایمشهر.html
    خانم دکتر ابراهیمی یه ارایشگاه جدید رو معرفی کرده بود که خیلی ازش تعریف کرد ...
    Normal 0 false false false. EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table. ....
    نباشم باید برم دنبال اقدامات جدی تر و این پروسه هزینه بر و وقت گیر من رو می
    ترسونه . ... گذاره و هر وقت خونه پدری ما می یاد با یه چیزی خودش رو باد می زنه یا می ره
    روی بالکن .
  • سیلپ | حاج خانوم سوگند خورشیدی

    http://123siasat.seelp.com/list/حاج خانوم سوگند خورشیدی-0.html
    دلم تنگ میشه برای نگاه های معنا دار خانوم لاجوردی ... دلم تنگ میشه برای انگلیسی
    حرف زدنای خانوم خنده جام و هیچی نفهمیدنام .... تنها کتابی که خوبه قرآن اما خیلی سخته
    من فارسی رو بیشتر از همه کتاب ها دوست دارم اما ... 3 سال پیش، توی قطار، یه خانوم
    جوون که گوشیش هی زنگ می زنه، ... داداشی به من نشون بده سید میترسه شب لولو
    بخورتش
  • شب تاب - سیاسی

    http://skyland.blogfa.com/tag/سیاسی?p=2
    آنها نمایندگان جریان محافظه کار بودند و طبعاً می بایست رفتاری نشان دهند که نه سیخ
    بسوزد و .... به نظر من بیشتر توهین به زنه این قضیه تا احترام بهش! ... روی کوه با
    خودشون گفتن ببینید ببنید همه دار نمیخورن میبرن ما عقب موندیم ول کن ... در یکی از
    سایتها خواندم که: وقتی دخترم به دنیا اومد بهم گفتن ناشنوائه خیلی ...... خنده دار
    نیست!
  • ، نویسنده در پارسی پست | دانلود | عکس | نرم افزار | نمونه سوال | پارسی ...

    http://parsipost.ir/author/binazirlove-loxblog-com/
    خلاصه داستان : داستان پایتخت 4 ادامه ماجراهای خانواده نقی معمولی است و همچنین ارسطو
    ...... دانلود سریال کره ای وقتی یک مرد عاشق میشه با زیرنویس فارسی ... جدید مادر اون
    دوباره یک کافه دیگه می زنه و کانگ جین به مدرسه اون منطقه می ره اون در مدرسه با هان جی
    وان نام جی هیون روبرو میشه . ...... جوک خنده دار +18 ، خنده در حد مرگ | انجمن های فارس
    پاتوق.
  • listسولات رایج درباره هاشور ابرو - صفحه اصلی

    http://milad73733.iranipress.ir/list/listسولات رایج درباره هاشور ابرو-250.html
    این روبروی خونه ی ما تو یه خونه ی 70 متری زندگی می کرد و خیلی می نالید از این که
    خونه اش کوچیکه و اینا . ... راستش چند وقتی درگیر کار همسرم بودیم و البته هستیم. ...
    و گفت اگه میخای بیا تو برش دار. .... از اینکه زنت ازمن میترسه ولى از تو نمیترسه ...
    معمولی...! هیچ چیز در این دنیا معمولی نیست به نظر من خیلی مسخره اس که وقتی درباره
     ...
  • تاپیک تفریحی - کره سریال - مرجع دانلود سریال کره ای

    http://koreserials.tapic.ir/
    وقتی Kim Bom جوون بود بخاطر خواهر و برادرش, دوران خیلی سختی داشت (چرا که خانواده
    و اطرافیان .... از اونجایی که پیامبر دارای معجزات هست اون بچه در روی هوا معلق می مونه و
    میاد در دست .... Hee Tae الان محقق شیلاته و یک زندگی معمولی و آروم داره. ..... نامه نویس
    · اسم اعظم خدا · حدیث گرافی امام نقی علیه السلام · حدیث گرافی امام نقی علیہ السلام ...
  • سری اول - خاطرات خنده دار - RSGS

    http://joke.rsgs.ir/1/1.html
    آقای فلانی هم که با خواهر زنش؛؛ (عذر خواهی میکنم من اشتب شد )پسر خواهر زنش ضایع(
    ضایع ... چند تا تخم مرغ می اوردیم و یه سوراخ ریز؛ تهش با قاشق درست میکردیم. .....
    وقتی با دوستات میری مسافرت خیلی خوش میگذره هر کاری دوست داری میکنی ولی باید
    با بیسکوئیت ساقه طلایی زنده بمونی ...... خنده=بزن لایک حالت معمولی=زدن لایک
  • پارس بلاگز منم - s2a.ir ثبت رایگان ساب دامین

    http://s2a.ir/tag/منم.html
    امشبم واقعا خنده دار بود. ... راستش برای منم خوب نبود چرا اتفاقای خوبم داشت اما
    خوشیاش خیلی کم بود ... البته با بارونای نمنمکش که یه دیقه میباره و دقیقه بعد
    آفتاب می زنه! ...... منم وقتی دیدمش ترکیدم از خنده به زور خودمو کنترل کردم. ...... از من
    خوشش نیومده و می خواد بره یا اینکه عجله داشته تا مزاحم نباشه که یک تعارف معمولی
    بحساب میاد.
  • پارس بلاگز خونه - خانه

    http://kabuse-paeeiz-blogfa-com.2pmusic-ir.parsblogs.ir/tag/خونه.html
    ولی اصلا خیلی تو تصمیم گیری مشکل دارم فک نکنم به این زودیا***ی پیدا بشه که
    تو دلم بشینه:) .... \"به شدت عصبی ام و این را خوب فهمیده که با خنده می گوید \" حالا که
    نرفتم . ..... وقتی که می نویسی میان می خونن و چشماشون وق می زنه:\"این چیه نوشتی؟ ...
    +امروز به فکر افتادم که دار و دسته ی آدمای ناتو یا اونایی که جامعه شناسا بهشون میگن
     ...
  • امرداد ۸٦ - سیب مهربون

    http://fastoos.persianblog.ir/1386/5/
    22 آگوست 2007 ... این که چه کتابایی رو دوست دارم بخونم ، جوابش خیلی خنده داره شاید ! ..... چه حساب دار
    خوبی هستم! ..... اصغر و نقی و تقی و کلثوم و خیرالنساءو هر خر دیگه ای که غریبه بود
    مهم ... یعنی می ترسه. ..... اینکه عزیزجونم وقتی چشاش برق می زنه حتی موقع گفتن
    اسمت چیزی .... یه تیشرت معمولی ولی خنک و خوش فرم برا خودم خریدم.
  • اس ام اس

    http://rezasms1.blogfa.com/
    یارو وقتی ادکلن خودش و می زنه تیس تیس .... یارو میترسه میگه: به ارواح بابام واسه
    قند نیست، دندونات خراب میشه گلم .... ﻗﺪﯾﻤﺎ ﺁﯾﻔﻮﻥ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺑﻮﺩ ﻣﯽ ﮔﻔﺘﯿﻢ : ﮐﯿﻪ ؟ ...... و حاج سید
    علی نقی نراقی معروف به ملک المتکلمین. خدمت استاد ...... جوکهای گوگلی خیلی خنده
    دار.
  • بزرگترین و به روزترین سایت اس ام اس و جوک..شهیاد اس

    http://jok2sms.ir/tag/اس ام اس خنده دار/profile.php
    نوشته شدهچهار شنبه 2 مهر 1393برچسب:اس ام اس,جوک,باحاله,خنده دار,جدید,عکس خنده دار
    .... فردای آن روز وقتی آرایشگر خواست مغازهاش را باز کند، یک جعبه بزرگ شیرینی و
    یک کارت ... تو جاده شمال داشتم می رفتم، یه دفعه یه گاو پرید وسط جاده، زدم رو ترمز و
    خیلی ...... پیروزی قهرمانانه نقی معمولی قهرمانیه ایشان درمسابقات جهانی پیشکسوتآن
     ...
  • آموزشگاه کوبلن دوزی ماتادورها جاده قدیم میزگرد - Parsfootball ...

    http://anjoman.parsfootball.com/archive/index.php/t-5346.html
    در مورد بازی دیشب فقط میشه گفت وقتی ترکیب رو دیدم مات و مبهوت بودم از این همه
    خلاقیت دل بوسکه. ... با این نتیجه ای که اسپانیا گرفت اوضاع این گروه خیلی قمر در
    عقرب شد! کرواسی احتمالاً ... HIMYM کم کم داره روتین میشه، ولی همونطور خنده دار مونده..
    .البته ... ولی این خصوصیت رابین که از بچه ها هم میترسه و هم بدش میاد دقیقاً مثل منه.
  • ژاکت | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ما

    http://www.musicema.com/albums/Mohsen-Chavoshi-Jacket
    به نظر شما اگه کسی بییاد از دل یه پسر ساده ی روستایی بخونه خیلی خنده داره؟؟می ...
    من همیشه وقتی خونه می خواستم چاوشی گوش بدم همه خانواده می گفتن نزار این آهنگ رو
    دلمون گرفت . ...... اخه اون صدایی که معمولی بود تو البوم های غیر مجاز چرا باید جای
    خودشو به یه صدای خشدار تو ..... بعضی جاها هم به زور می خواد صداش خیلی خش دار به نظر
    برسه.
  • ** مادرانه ** [بایگانی] - صفحه 37 - Ashpazaneh | آشپزانه

    http://www.ashpazaneh.com/archive/index.php/t-4330-p-37.html
    راستی بچه ها تا پسرم خوابه از فرصت استفاده کنم و یه چیز دیگه که خیلی ذهنمو
    درگیر ... الان واقعا شکمم رو می بینم حس بسیار بدی بهم دست می ده بس که بی ریخت
    شده. ...... هر نق نقی که دندون نیست. .... بازش بذار ببین وقتی جیش می کنه جیغ نمی زنه
    ؟ .... شده به چشمهاش یه جوری خنده دار میکنه صورتشو یعنی باورت نمیشه گریه ام
    گرفته :(( ...
  • Index - وندادهرمز - نیلوبلاگ

    http://bma70-lxb.niloblog.com/blogs/list/وندادهرمز.html
    وقتی که دیگر آشنا شدیم ، فهمیدم دعاهایی که من می خوانم ، در زندگی معمولی او وجود دارد.
    ... دکتر داروساز هستش و کلی پول دار . ... خیلی. پادشاهی در زمستان به نگهبان گفت:
    سردت نیست؟ گفت: عادت دارم گفت: ... 6-مهدیه65 2000 / امام علی نقی ع امام حسن
    عسکری ع ..... صهیونیستی کوکاکولا که یادتونه (طنز) · سری جدید پ ن پ های باحال و
    خنده دار ...