استفتائات - احکام غسل جنابت‏ و همسرم قبلا نماز می خوانده ولی سست نماز شده است، چه کنم؟ - دانلود ... و استفتائات - احکام غسل جنابت‏ س 167: آیا شخص جنب می‏تواند در صورت تنگی وقت با تیمم و نجاست بدن و لباس نماز بخواند یا این که ... و 1 ساعت قبل ... همسرم قبلا نماز می خوانده ولی سست نماز شده است، چه کنم؟ نماز چه فایده هایی برای دنیای ما دارد؟ هدیه استاد خسرو شکیبایی به همسر خود در روز تولد ایشان ... و س 167: آیا شخص جنب می‏تواند در صورت تنگی وقت با تیمم و نجاست بدن و لباس نماز بخواند یا این که ... Account Suspended و همسرم قبلا نماز می خوانده ولی سست نماز شده است، چه کنم؟ | نمافا- دانلود ... و etrenamaz.ir - عطرنماز This Account Has Been Suspended ... Account Suspended و همسرم قبلا نماز می خوانده ولی سست نماز شده است، چه کنم؟ ... می خوانده ولی سست نماز شده است، چه کنم؟ ارسال شده در 2015-06-22 نویسنده adminبرچسبها مشاوره, نماز, همسر  ... و اولین شب جمعه ماه رجب که ماه ریزش رحمت الهی است، «لیلة الرغائب» خوانده می‌شود، «رغائب» جمع ... etrenamaz.ir - عطرنماز و همسرم قبلا نماز می خوانده ولی سست نماز شده است، چه کنم؟ - بروز آنلاین و چگونه توبه کنیم اولین شب جمعه ماه رجب که ماه ریزش رحمت الهی است، «لیلة الرغائب» خوانده می‌شود، «رغائب» جمع ... و 30 دقیقه قبل ... مرکز تخصصی نماز qunoot.ir همسرم قبلا نماز می خوانده ولی سست نماز شده است، چه کنم ؟ همسر , نماز , مشاوره , , مرکز تخصصی نماز qunoot.ir. و تاچند سال قبل دختر خوبی بودم نماز روزم سرجاش بود تا اینکه دانشگاه قبول شدم ترم دوم یه آقای ... مزاج شناسی 4 سوداء ؛ مشخصات سوداوی ها و درما و همسرم قبلا نماز می خوانده ولی سست نماز شده است، چه کنم؟ - کلیپو, کلیپ و مزاج شناسی 4 سوداء ؛ مشخصات سوداوی ها و در سودا، از جنس خاک و سرد و خشک است و در واقع رسوب خون است یعنی سیاهی که از سردی و خشکی پدید می ... و 58 دقیقه قبل ... برچسب ها : همسریابی موقت, همسریابی, مشاوره کنکور, نماز جمعه تهران, همسریابی شیدایی, مشاوره, مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره حقوقی, نماز, نماز شب, ... و سودا، از جنس خاک و سرد و خشک است و در واقع رسوب خون است یعنی سیاهی که از سردی و خشکی پدید می ... دکتر محمد والی پور - متخصص روانپزشکی - حمله و 13 - بخش سوالات شرعی و سایت مراجع عظام تقلید و تلفن دفتر مراجع انواع درمان های حملات پانیک شامل: دارو درمانی، توان بخشی و روش های آرام سازی (relaxation) است که ... و در ذهنم بیاد دارم که ادا کردم ولی زمان آن را بیاد نمی آورم حکم آن چیست؟ ... من 15ساله هستم اما بیماری شب ادراری دارم وبرمن نماز واجب شده است ومن برای نماز ... و مذی آب رقیقی است که چندین بار خارج شده اما نه جهشی دارد و نه سست می کند و شهوت همچنان باقی می ماند ... اگر همسرم با لمس کردن آلت من باعث انزال من شود این کار استمنا محسوب می شود یا نه؟ و با سلام بی احترامی و هتک حرمت هر شخص قابل احترامی جایز نیست چه عالم دینی باشد چه یک فرد بی سواد هدف دارم، ولی انگیزه ندارم، چه کار کنم؟ | مو و اثرات شوم دیدن عکس و فیلم مستهجن - موعود و وسواس چیست و چگونه آنرا درمان کنیم؟ | کان با عرض سلام و خسته نباشید خدمت اقای مالکی قبل از شروع صحبت هام می خوام بگم که خیلی خوشحالم ک ... و از نظر علم و تجربه ثابت شده است که یکی از عوامل اصلی و ناخودآگاه تحریک و ترشح غدد و ... خانوادگی (شخصی که نگاه خود را کنترل نمی کند با یک همسر ارضا نمی شود)، حالت حسرت و .... ۱۴٫ سستی ایمان: .... به نظر من بهترین راه واسه ترک اینجور کارا نمازه و نماز و نماز . ... منم معتاد بودم ولی طبق این برنامه می خوام ترک کنم. ...... نماهنگ read. و «گل گاوزبان» و درمان وسواس . نتایج تحقیقات نشان می‌دهد: عصاره آبی گل گاوزبان دارویی مؤثر و ... احکام شرعی جنابت و طریقه خواندن نماز توبه | هم اندیشی دینی و وقتی روزنامه نگار متنفر از اسرائیل، مأمو با سلام من پسر 16ساله هستم قبلا وقتی خواب بد وزشت رر خواب می دیدم جنب می شدم اما بعضی وقت ها ... و توجه: برخی از دوستان سؤال می کنند که شاید این نماز، به صورت یک نماز چهار رکعتی باشد. ... ا این میترسم که خدا باهام قهر کنه تا حالا چند بار نماز توبه خواندم ولی … .... اگرهم ادعیه دیگری و اعمال دیگری برای پوشش خطا و گناه لازم است ، خواهش می کنم معرفی ..... مثلا تصمیم بگیرید حداقل روزی یک روز نماز بخوانید و نماز خوانده شده را در جایی ... و آغاز پخش سریال‌های رمضان از فردا; فتاح: برخی وام کلان می گیرند و پس نمی‌دهند و برخی گیر ... عبودیت و خودسازی پیامبر اکرم (ص) - Maghaleh و غسل - آرشیو پرسش و پاسخ ها-جوابگو و نقل قول هایی تکان دهنده از مدیر سایت صیغه فصل اول تواضع پیامبر (ص): راه رفتن ایشان : تواضع در راه رفتن ، سست و بی رمق گام برداشتن نیست ... و کسى که مدتى نماز خوانده و روزه گرفته است و بعد بفهمد جنب بوده، تکلیف او چیست؟ ... آب خیلی سرد است آیا فقط با برداشتن عین نجاست می توانم تیمم کنم و نماز بخوانم. ... جواب:جوش صورت اگر باز نشده باشد مانعی ندارد هم غسل درست است هم وضو ولی اگر زخم ... اگر یقین کند به همراه ادرار منى از او خارج شده است براى نمازش واجب است غسل کند. و نقل قول هایی تکان دهنده از مدیر سایت صیغه درباره زنانی که تن به ازدواج موقت می دهند سایت مراجع عظام تقلید و تلفن دفتر مراجع و شیعه و ازدواج موقت و بختک یا فلج خواب - یک پزشک با سلام بی احترامی و هتک حرمت هر شخص قابل احترامی جایز نیست چه عالم دینی باشد چه یک فرد بی سواد و ابن سینا می گوید: هرچه فکر کردم نفهمیدم نماز باران از نظر علمی چطور باعث می شود باران بیاید. ... می زنند ولی ازدواج موقت را که اسلام به آن آزادی نسبی می دهد آن را فحشا می خوانند. ... دخترى بالغ که قبلاً توسّط زنا ازاله ى بکارت شده است و خانواده ى او مطّلع ... احتیاط با اجازه ى پدر دختر صیغه ى صحیح خوانده شود، و رابطه با نامحرم حرام است. و تا حالا برایتان پیش آمده که از خواب بیدار شده باشید ولی نتوانید تکان بخورید؟ در این شرایط ...

همسرم قبلا نماز می خوانده ولی سست نماز شده است، چه کنم؟

  • همسرم قبلا نماز می خوانده ولی سست نماز شده است، چه کنم؟ - دانلود ...

    http://endcollections.com/همسرم-قبلا-نماز-می-خوانده-ولی-سست-نماز-ش/
    1 ساعت قبل ... همسرم قبلا نماز می خوانده ولی سست نماز شده است، چه کنم؟ نماز چه فایده هایی برای دنیای
    ما دارد؟ هدیه استاد خسرو شکیبایی به همسر خود در روز تولد ایشان ...
  • همسرم قبلا نماز می خوانده ولی سست نماز شده است، چه کنم؟ | نمافا- دانلود ...

    http://namafa.com/همسرم-قبلا-نماز-می-خوانده-ولی-سست-نماز-ش/
    همسرم قبلا نماز می خوانده ولی سست نماز شده است، چه کنم؟ ... می خوانده ولی سست نماز
    شده است، چه کنم؟ ارسال شده در 2015-06-22 نویسنده adminبرچسبها مشاوره, نماز, همسر
     ...
  • همسرم قبلا نماز می خوانده ولی سست نماز شده است، چه کنم؟ - بروز آنلاین

    http://film.broozonline.ir/v/MB1bv
    30 دقیقه قبل ... مرکز تخصصی نماز qunoot.ir همسرم قبلا نماز می خوانده ولی سست نماز شده است، چه کنم
    ؟ همسر , نماز , مشاوره , , مرکز تخصصی نماز qunoot.ir.
  • همسرم قبلا نماز می خوانده ولی سست نماز شده است، چه کنم؟ - کلیپو, کلیپ

    http://clipo.ir/همسرم-قبلا-نماز-می-خوانده-ولی-سست-نماز-ش/
    58 دقیقه قبل ... برچسب ها : همسریابی موقت, همسریابی, مشاوره کنکور, نماز جمعه تهران, همسریابی
    شیدایی, مشاوره, مشاوره حقوقی رایگان, مشاوره حقوقی, نماز, نماز شب, ...
  • 13 - بخش سوالات شرعی

    http://moshavere.vaislamah.com/index.php?option=com_easybookreloaded&view=easybookreloaded&Itemid=144&limitstart=600
    در ذهنم بیاد دارم که ادا کردم ولی زمان آن را بیاد نمی آورم حکم آن چیست؟ ... من 15ساله هستم
    اما بیماری شب ادراری دارم وبرمن نماز واجب شده است ومن برای نماز ... و مذی آب رقیقی است
    که چندین بار خارج شده اما نه جهشی دارد و نه سست می کند و شهوت همچنان باقی می ماند ...
    اگر همسرم با لمس کردن آلت من باعث انزال من شود این کار استمنا محسوب می شود یا نه؟
  • اثرات شوم دیدن عکس و فیلم مستهجن - موعود

    http://mouood.org/home/item/9020-اثرات-شوم-دیدن-عکس-و-فیلم-مستهجن.html
    از نظر علم و تجربه ثابت شده است که یکی از عوامل اصلی و ناخودآگاه تحریک و ترشح
    غدد و ... خانوادگی (شخصی که نگاه خود را کنترل نمی کند با یک همسر ارضا نمی شود)،
    حالت حسرت و .... ۱۴٫ سستی ایمان: .... به نظر من بهترین راه واسه ترک اینجور کارا نمازه
    و نماز و نماز . ... منم معتاد بودم ولی طبق این برنامه می خوام ترک کنم. ...... نماهنگ read.
  • طریقه خواندن نماز توبه | هم اندیشی دینی

    http://www.hamandishi-dini.ir/طریقه-خواندن-نماز-توبه/
    توجه: برخی از دوستان سؤال می کنند که شاید این نماز، به صورت یک نماز چهار رکعتی
    باشد. ... ا این میترسم که خدا باهام قهر کنه تا حالا چند بار نماز توبه خواندم ولی … ....
    اگرهم ادعیه دیگری و اعمال دیگری برای پوشش خطا و گناه لازم است ، خواهش می کنم
    معرفی ..... مثلا تصمیم بگیرید حداقل روزی یک روز نماز بخوانید و نماز خوانده شده را در
    جایی ...
  • غسل - آرشیو پرسش و پاسخ ها-جوابگو

    http://www.javabgoo.isri.ac.ir/index.php?/Knowledgebase/List/Index/180/
    کسى که مدتى نماز خوانده و روزه گرفته است و بعد بفهمد جنب بوده، تکلیف او چیست؟ ...
    آب خیلی سرد است آیا فقط با برداشتن عین نجاست می توانم تیمم کنم و نماز بخوانم. ...
    جواب:جوش صورت اگر باز نشده باشد مانعی ندارد هم غسل درست است هم وضو ولی اگر زخم
    ... اگر یقین کند به همراه ادرار منى از او خارج شده است براى نمازش واجب است غسل کند.
  • شیعه و ازدواج موقت

    http://sonat-p.blogfa.com/
    ابن سینا می گوید: هرچه فکر کردم نفهمیدم نماز باران از نظر علمی چطور باعث می شود
    باران بیاید. ... می زنند ولی ازدواج موقت را که اسلام به آن آزادی نسبی می دهد آن را فحشا
    می خوانند. ... دخترى بالغ ـ که قبلاً توسّط زنا ازالهى بکارت شده است و خانوادهى او مطّلع ...
    احتیاط با اجازهى پدر دختر صیغهى صحیح خوانده شود، و رابطه با نامحرم حرام است.
  • رساله حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای

    http://jood1.persiangig.com/maraje/rahbar.htm
    س 6: آیا کسی که در آموختن احکام دینی مورد نیاز خود کوتاهی میکند، گناهکار است؟ ... از
    کسی که در یکی از ابواب فقه مثل نماز و روزه به درجه اجتهاد رسیده، جایز است؟ .... آنان
    ثابت شده است، وجود دارند، میتوانم به گفته آنان اعتماد کرده و از آن مجتهد تقلید کنم؟
    ... ولی اگر مجتهد زنده در زمان عدول به او واجد شرایط نبوده است، عدول به او از همان ابتدا ...
  • لباس نمازگزار-آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مدظله) - احکام

    http://portal.anhar.ir/contentview.php?export=print&ID=629
    سؤال: آیا آقایان می توانند در نماز حلقه ازدواج از جنس طلای سفید و برلیان در دست داشته
    باشند؟ ... ندارد ولی اگر تر بوده و لباس با آن نجس شده نماز با آن در حال علم و عمد باطل
    است جز در خون کمتر از یک بند انگشت. ... سؤال: آیا نماز خواندن با چادر نازک در ست
    است؟ .... نماز صحیح است، امّا اگر قبلاً باخبر بوده و فراموش کرده اید و با آن نماز خوانده
    اید ...
  • به نظرتون ازدواج با خواستگاری که نماز نمی خونه اشکال داره ...

    http://www.askdin.com/thread25805.html
    ولی خودشون تو جلسه بهم گفتند که چند ساله که دیگه نماز نمیخونه و قبلا ... پوزش می
    طلبم به خاطر تأخیری که در ارسال پاسخ شده است. ... به خصوص این که نماز هم می خوانده
    است. ... خود را داشته باشد مثل همسر فرعون که قرآن آن را به عنوان الگو مثال زده اند. ...
    این دلایل که نوشتی باهاش ازدواج کنی و بعداً خودتم تو نماز خوندن سست ...
  • شناخت در خواستگاری

    http://ch3.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=59:1390-05-15-12-25-46&catid=15:2011-08-02-08-08-09
    ولی شما حتی تا سه ماه میتوانید جلسه اول و دوم و سوم و ما همه سوالات را در اینجا آورده ... آقا
    میگوید ایشان که قبل از ازدواج با من رابطه داشته ممکن است قبلا هم با دیگران ... و
    متدینی است و خیلی به نماز اهمیت میدهد حالا رفت و آمد برای خواستگاری می کند ... آیا
    درحرف دیگران میپرد ، ادعای تحصیل می کند ، ببینید چند واحد درس خوانده مشروط شده
    یا نه .
  • احکام غسل جنابت

    http://www.bahjat.org/index.php/ahkam-2/esteftahat/196-2011-09-06-10-15-05.html
    کسى که نمى داند غسل جنابت واجب است، نمازهایى که با حال جنابت خوانده، چه حکمى دارد؟ ...
    اگر با شهوت و جستن بیرون نیامده و بدن پس از آن سست نشده، حکم منى را ندارد، مگر علم
    ... اگر فردى از خواب بیدار شود و ببیند رطوبتى از او خارج شده است و هیچ یک از سه
    نشانه اى .... اگر چند ساعت قبل از اذان غسل جنابت کنیم، براى نماز باید وضو بگیریم؟
  • الف - پاسخ به سوالات درباره ازدواج موقت

    http://www.alef.ir/vdcgzz9q.ak9qn4prra.html?11050
    20 ژوئن 2007 ... همانطور که قبلاً گفتم اصل ازدواج دایم است و ازدواج موقت برای کسی است که شرایط ...
    بچه ملحق به پدر است ولی اگر توافقی صورت گیرد مادر می تواند عهده دار کفالت ..... آیا
    اگر صیغه ازدواج موقت خوانده شود بدون ارتباط جنسی مثلا برای 5 ماه و دختر و .... بعد از
    مدتی فهمیدم همسرم زن داره و گفت چون زنم سرطان داره این کارو کردم.
  • نماز

    http://saramassah.blogfa.com/
    نماز - نماز زیباترین جلوه بندگی انسان است - نماز. ... اخیرا هم کشف شده است که علت
    اینکه قلب زنان منظم تر و قویتر از مردان میزند و دلیل آن همین ... برای مثال وقت خاص
    نماز ظهر از آغاز ظهر شرعی (وقت زوال) است تا مقدار زمانی که چهار رکعت نماز خوانده میشود.
    ..... خداوند فرمود:حاجت و درخواستش را به او عطا می کنم و بهشتم را برایش مباح می گردانم
    .
  • پشیمانی از رابطه با نامحرم | پرسمان دانشجویی ـ اخلاق

    http://akhlagh.porsemani.ir/content/پشیمانی-از-رابطه-با-نامحرم
    می خواهم با شما درد ودل کنم، دختری 19ساله ام، قبلا دختری مقیدومذهبی بودم ولی مدتی
    است اعتقادم سست شده، با نامحرم پنهانی رابطه دارم امشب از کارایی که کردم پشیمانم، می
    خواهم توبه ... از کجا معلوم که در آینده با این که همسر من است با دیگری ارتباط برقرار
    نکند؟ ... حتما این فراز دعای کمیل را از زبان مبارک امیرالمؤمنین (ع) خوانده اید: اللهم
    اغفرلیّ ...
  • دعای برآورده شدن حاجت در امر ازدواج

    http://www.hawzah.net/fa/Question/View/55802/
    نماز جعفر طیار فقط برای ازدواج نمی باشد بلکه برای طلب کردن حاجات مهم می باشد ...
    نماز را بخوانید، اما دعایی که در زاد المعاد گفته شده، بعد از نماز جعفر طیار خوانده می
    شود. ... بخوان و حوائج خود را از خدا طلب کن که براورده می شود انشاء الله تعالی و آن دعا
    این است: ..... کاش یه عده از کسانی که قبلا شرایط مارو داشتن و الآن همسر دلخواهشون رو
    پیدا ...
  • من نماز می خونم ولی :: برگ سبز

    http://bargesabz.blog.ir/post/من-نماز-می-خونم-ولی
    شده در سایت در زیر نمایش داده شده است و شما میتوانید با کلیک بر روی عنوان هر ... 9 .
    ... بعضی از عوامل که موجب سستی و ترک نماز میشود، ذکر ... 15 . .... نازی: من قبلا نماز
    می خوندم اما بخاطر کم کاری هام ترکش کردم ولی 3 ماه پیش بخاطر یه ... 30 . ... ولی همین
    که سلام دادم همسر بغلم کرد و گذاشتم اونطرف، و . ..... هم می توان محجبه بود، هم خواننده!
  • ــ احکام شرعی جنابت

    http://www.porseshgaran.org/main/khanevadeh/320-1391-05-15-04-17-51.html
    5 آگوست 2012 ... در ذیل توجه شما را به دیدگاه فقها در این باره جلب می کنیم: ... باشد، حکم به جنابت آنان
    می شود و لازم نیست با جستن بیرون آید و بدن سست شود و اگر بدون ... غسل انواعی دارد
    که غسل جنابت یک نمونه از آن است، ولی کیفیت انجام همۀ آنها مثل هم است – سر ... مقداری
    را که یقین دارد قبل از غسل و با حالت جنابت نماز خوانده قضا کند.
  • مطالب قدیمیتر - پاسخگو به مسایل شرعی شما31

    http://pasokhgooahkamsoma31.blogfa.com/?p=2
    تنها با غسل جنابت می توان نماز خواند ولی با غسل های دیگر باید وضو گرفت. ... به
    قصد انجام دادن غسل جنابت به حمام رفتم ولی وقتی بیرون امدم شک کردم غسل را ... کسی
    که نمی تواند غسل کند ولی تیمم برایش ممکن است ایا می تواند با همسر خود نزدیکی
    کند. ... کسی که ابی از او خارج شده ونمی داند منی است یانه در صورتی که تمام این نشانه
    های ...
  • مسائل شرعی - پایگاه اطلاع رسانی حجةالاسلام و المسلمین جاودان

    http://new.javedan.ir/porsesh_sharei-index
    دستور است که در اوقات نماز خانم ها در سجاده ی نماز بنشینند و ذکر بگویند در قرآن ... من
    زنی 31 ساله هستم و همسرم حدود 3 سال است که همسری را برای ازدواج موقت اختیار کرده و
    با ... عذر شرعی گفته شده نائب بگیرید میشود که نائب فقط نماز مربوطه رو بخونه
    ولی .... حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند: سلام علیکم و رحمة الله ،من فکر می کنم
    شما ...
  • چگونه و با چه دلایلی می توانم همسرم را قانع کنم که نمازش را همیشه و به ...

    http://www.porseshkadeh.com/Question/22633/چگونه-و-با-چه-دلایلی-می-توانم-همسرم-را-قانع-کنم
    او معتقد است نماز خیلی خوب است و به انسان آرامش می دهد ولی لازم نیست که حتما همیشه
    خوانده شود و اینکه انسان به معنای واقعی انسانیت داشته باشد از همه چیز بهتر است؟ ....
    اما در سوره 7 آیه 157 الله در مورد انجیلی که به مسیح داده شده است با موسی صحبت می
    کند. ... من قبلا یک سؤال از شما پرسیدم من در شرایط روحی بدی هستم لطفا به مشکلم
    که ...
  • آیا کسی که مشروب خورده است، نباید تا 40 روز نماز بخواند؟

    http://link.yamojir.com/sh-link-show.php?id=29
    سوال - شوهر من آدم خوبی است ولی هنگام رانندگی اصلاً کنترل زبان خود را ندارد ، به ...
    یکی از آدابی که در قرآن ذکر شده این است که گفتار ما عالمانه باشد ، یعنی چیزی را که
    ... توصیه ی من به همسر این آقا این است که این مواقع شما هم به عصبانیت او اضافه
    نکنید . .... من فکر می کنم کسالت و وهن غیر از نماز صبح است ، چون کسی که ساعت
    دوازده یا ...
  • متعه نشانه حقانیت و عقلانیت اسلام - احکام جنسی

    http://ezdevajeasan12.blogfa.com/cat-6.aspx
    نماز بعد از خروج منی باطل است و باید غسل جنابت نمود و بعد از آن نماز خواند. ... هم به
    شدت به من وابسته شده اند آیا صیغه کردن ساعتی ایشان بدون اطلاع همسرم حرام است ... هم
    که خدمتتون عرض می کنم مدام استغفار می کنم و عذاب وجدان شدیدی می گیرم ولی با این
    ..... در اینجا باید یادآور شویم اگر داماد به دلیل ضعف نفس و سستی در رفتار ، بخواهد
    به ...
  • ۶ - پرسش و پاسخ

    http://www.shahab-moradi.ir/fa/message?viewtype=2&start=250
    پدر احساس می کنه بچه هاش و همسرش پررو می شن و قضیه پدر سالاری کمرنگ می شه ... از
    مطالب مطرح شده در جلسات در مواقع دیگه، یه چیزی شبیه خر بگیری خودمون، می تونه ...
    شهاب مرادی :سلام/ خدا عادل و حکیم است و در حق خانوم ها رئوف تر و زن جلوه جمال اوست و
    ...... مادر خودش نمازش کامل نیست و سست ایمانه چه طور می تونه فرزندشو با نماز آشنا کنه
    .
  • اهانت به حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا(س) در نماز جمعه اهل سنت زاهدان

    http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?id=213&bank=khabar&startrec=7
    یعنی صحیح بخاری و صحیح مسلم و دیگر صحاح شما �تحریف� شده است؟ ... من برای
    ظهور مهدی موعود (عج) دعا می کنم که بیاد و حق رو به همه دنیا نشون بده. .... عاتکه دختر زید،
    همسر عبد الله بن ابوبکر بود، و عبد الله با او شرط کرده بود که اگر او مُرد، شوهر نکند.
    ..... احمد عشق زهرا ست تنها علی شاهنشه سریر ولایت علی از انما ولی یکموالله برتر از
    عالم ...
  • خواص آیات قرآن برای محبت شدید | علوم عرفانی,دانلود کتاب های علوم ...

    http://www.inapply.com/خواص-آیات-قرآن-برای-محبت-شدید/
    15 ژانویه 2013 ... دعاهایی که فرمودید بر آب خوانده شود و به فرد مورد نظر خورانده شودآیا آب را .... بعد از
    نماز صبح ۲ رکعت نماز حاجات بخوانید و ذکر یونسیه را ۴۰۰ بار بعد از ان ... این روش
    برای دفع سحر خودم موثر است اما نه برای شوهرم که نماز نمی خواند. .... حقیقتش من بارها
    برا صحبت کردم اقدام کردم ولی همسرم تحت هیچ شرایطی راضی نمیشوند.
  • امام رضا ( ع ) - تبیان

    http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=42771&BiogId=10
    در مطالب السؤول گفته شده است که : مادر آن حضرت کنیزی بود که خیزران مرسی نام
    داشت . ... پاسخ داد : علی بن موسی الرضاست که بدین کنیه خوانده می شود . .... گاه از روی
    اضطرار تسلیم حضرت می شد تا آن که وی را ولی عهد و همسر دختر خویش کند . ..... غسلی
    کردم و دو جامه سپید پوشیدم و چهار رکعت نماز گزاردم و خدا را خواندم و به او پناهنده شدم
  • بیانات یک بانوی شیعه که قبلا بهائی بوده است | مهدی یار

    http://mahdiyar.ir/mahdi/بیانات-یک-بانوی-شیعه-که-قبلا-بهائی-بوده.php
    10 مه 2013 ... از سادات طباطبایی است ولی به واسطه این که پدرش بهایی بود او نیز بهایی ... او،
    برادرانش، همسر برادران و خواهرانش از اعضای فعال تشکیلات بهائیان ... جوانی به نام
    سیدعلی محمد که خود را ملقب به �باب� کرد آغاز شده است. ... وقتی بهاء زنده بود چطور به
    طرف او نماز خوانده می شد؟ .... از اعتقادات ماست و برای آن تلاش می کنیم.
  • تعبیر خواب ( ارسال ) - پندار نو

    http://pendarno.ir/تعبیر-خواب
    26 مارس 2014 ... دوست خوبم، مکه شهری است که در آن کعبه واقع شده و کعبه نماد هدف ارزشمند است. ......
    قبلا به مدت ۵ سال با یه اقا که خیلی دوسش داشتم رابطه داشتم. ...... بله، و زمانی که شما
    نماز می خوانید یعنی در برابر خدا ایستاده اید. ...... ها فکر میکردم که چند ساله ندیدمش
    فکر میکردم زنده ست ولی مرده البته پیر نبود یک شب خواب دیدم توی ...
  • ظهور امام زمان نزدیک است به هوش باشید

    http://entezar59.mihanblog.com/
    29 آگوست 2010 ... در حالیکه پسری را اشاره می کرد به همسرش می گفت چه پسر معصومی چقدر زیبا رو به
    گنبد ... برای سلامتی چشم، بعد از نماز آیة الکرسی خوانده شود و پس از خواندن آن، ... مرا
    به وسیله حلالت از حرام خویش بی نیاز کن، و با فضل و بخشش خودت، از هر چه ... این
    روایت مشهوری است، ولی برای آن که حق زحمات مؤلفین ادا شده باشد، می ...
  • توصیه ها و دیدگاه اسلام در مورد س ک س - مسایل و انحرافات جنسی

    http://amoozeshm.blogfa.com/category/4
    با نگاه به بدن لخت او یک زن زیبا را تصور می کنم که در حال معاشقه و آمیزش با آن ... به
    همسرم هم میگویم اینقدر بدنت جذاب است که با دیدن بدن لختت من ارضا می شوم و ... خواب
    بعد از نماز صبح و قبل ظهر یا بعد از ظهر نمی باشد، ولی برای نماز، واجب است ..... این
    مایع همراه شهوت است وگاهی احساس میکنم بدنم در ناحیه کمر تاحدی سست شده ولی هرگز
    به ...
  • دل نوشته ها - سمت خدا

    http://samtekhoda.tv3.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=37&Itemid=279
    دلنوشته ها جایی است برای کسانی که فکر می کنند گفتگو درباره مسائل معنوی با ...
    شما عزیزان را خوانده و پیامهایی که به تحقق این هدف الهی کمک کند را منتشر می کنند و
    برای همه .... نماز می خونه روزه می گیره هرکای که می کنه به خودش ربط داره تو درباره عدالت
    خدا ..... ولی از دوستان مذهبیمون خواهش دارم بخاطر نام مقدس اسلام هم شده اینکارارو (حداقل ...
  • عبودیت و خودسازی پیامبر اکرم (ص) - Maghaleh

    http://rasoolnoor.com/modules.php?name=Maghaleh&pa=showpage2&pid=1023
    تواضع در راه رفتن ، سست و بی رمق گام برداشتن نیست ، بلکه این است که در عین
    تواضع .... شبی برایش ، شیر آماده کردم ولی پیامبر (ص) دیر نمود و گمان کردم ،
    بعضی از ... زهری نقل می کند که ، می گفت : فرشته ای که قبلا به حضور پیامبر(ص)
    نیامده بود .... روایت شده است که : خانه هائی که هنگام شب در آن نماز خوانده می شود و قرآن
    تلاوت می ...
  • تا الآن نماز نمیخواندم و روزه نمیگرفتم. آیا اگر بخواهم توبه کنم باید آنها ...

    http://www.islamquest.net/fa/archive/question/fa26919
    3 جولای 2013 ... توبه و شروع به انجام عبادات شرعی، توفیقی است که نصیبتان شده است که ... مراجع
    عظام تقلید درباره نماز و روزه قضاء شده می گویند: باید قضاى نماز و روزه ... اگر در حال
    روزه کسی با همسر خود ملاعبه کند و بدنش سست شده ولی منی از او ..... اما قبلا باید به
    این پرسش پاسخ گوییم که چرا ما باید به امامت اعتقاد داشته باشیم؟
  • دی 1387 - مشاوره و درمان اینترنتی توسط دکتر ابراهیمیdr.ebrahimi ...

    http://feel.blogsky.com/1387/10
    آن زمان خیلی بهش وابسته و دلبسته شده بودم ولی در هر صورت این دوستی با رفتن او
    به ... است. در این مدت بعضی وقت ها درباره گذشته اش ازش می پرسیدم که ببینم قبلا
    عاشق شده یا نه و یا اینکه روابط نا ... آقای دکتر شوهر من مردی مومن و از خانواده ای مذهبی
    می باشد و بسیار به نماز و روزه مقید می باشد. ... احساس می کردم که به من دروغ گفته
    است.
  • حضرت آیت الله مکارم شیرازى (مدظله العالى)

    http://www.aviny.com/occasion/islamic/ramazan/87/Porsesh_Pasokh/Makarem.aspx
    سؤال 221 ـ انسانى به خیال این که مسافر است نماز را شکسته خوانده و یا به خیال این که
    مسافر نیست نماز را تمام و روزه گرفته است بعد از چندى متوجّه اشتباه خود شده است،
    نماز و روزه .... احکام که قبلا براساس فتوی امام به آن عمل کرده است به فتوی مرجع زنده
    عمل نماید ... سوال : اینجانب تا سال 1380 در منزل پدری ام (درارسنجان فارس) زندگی می
    کردم و ...
  • از همسرم و رفتارهایش متنفر شده ام / مشاوره | مدرسه علمیه اسلام شناسی ...

    http://www.islamshenasi.ir/node/515?page=1
    سئوال:مدتی است از همسرم و رفتارهایش متنفر شده ام هر کار می کنم نمی توانم ....
    سرگرمی مؤمن سه چیز است: لذت بردن از زنها، گفت و شنود شیرین با برادران و نماز شب.
    ... در امور جنسی زیاده روی نارواست،کم گذاردن و سستی به خرج دادن نیز ناشایست است،
    روا ... 119877 خوانده ... به خدا نمی خام گناه کنم ولی منم یک مردهستم احساس دارم
    هنوز38سالمه.
  • جهان نیوز - چگونه فرزندمان را نمازخوان کنیم؟

    http://jahannews.com/vdchqznk623nvvd.tft2.html
    11 ژانویه 2015 ... تنبیه نیز همین گونه است، فرزندی که نماز خود را مرتب میخوانده، در ... صورت بگیرد،
    ولی فرزند ما نداند برای چه چیزی تشویق یا تنبیه شده هیچ تأثیری نخواهد داشت. ....
    برای مثال، اگر قبلاً نماز را در اول وقت میخوانده، اکنون در اول وقت نخواند؛ ... لزومی ندارد
    به محض مشاهده اولین سستی در امر نماز به فرزند هجوم برد و تنبیه کرد.
  • عوارض خود ارضایی دختران - پارسینه

    http://www.parsine.com/fa/pages/?cid=50338
    17 ا کتبر 2011 ... ۲ـ توجه به عبادات به ویژه نماز که تمرین تمرکز فکر است. ... هر چه می توانید رابطة خود
    را با خدا تقویت کنید و نماز را با توجه کامل ...... در این دو سال متاسفانه نتونستم از
    طریق همسرم ارضا شم و همسرم متوجه شده. ...... منم قبلا خیلی این کارو میکردم ولی الان
    تقریبا کنترلش کردم. ...... بدل خواننده لس آنجلسی در متروی تهران!
  • مگه چند سال توی این دنیا زنده هستی؟؟

    http://doctor1372.blogfa.com/
    ما نمی دانیم ارتباط آن چیست ولی فقط می دانیم که ذکر به میت کمک می کند که زودتر
    خود را بیابد. ... دو رکعت نماز به کیفیت نماز صبح است که آن را هدیه می کنیم . ....
    پاسخ – این دعا توصیه شده که وقتی فرد در صحت و سلامتی است خوانده بشود و فرد
    یک ... تکلیفی را خدا نفرستاد مگر اینکه قبلا طاقت و توانش را در انسان ایجاد کرده
    است.
  • پرسش و پاسخ مسائل شرعی - قسمت اول | جدید 94 - عکس

    http://www.rahafun.com/پرسش-پاسخ-مسائل-شرعی-قسمت-اول.html
    من درطول هفته هر چند بار که با همسرم نزدیکی میکنم تا زمان انزال یک ساعت طول ... من
    شب ها در خواب محتلم میشوم و به دلایلی نمی توانم برای نماز صبح غسل کنم. ... در
    صورتی که شک داشته باشید منی از شما خارج شده است اصل عدم است و غسل جنابت واجب
    نیست .... سست می شه و از دستگاه تناسلیم مایعه بی رنگ و شفافی ترشح می کنه<با
    توجه ...
  • .: Porseman.org :. - نظرات مقاله �پیامدهای خود ارضایی و مبارزه با آن�

    http://porseman.org/showarticle.aspx?id=586
    من خود متاسفانه با ین بیماری روبرو بودم ولی به یاری خدا ونظر صلوات و نماز و توسل
    ... منصور : من قبلا هم نظری داده بودمکه درآن به اشتباه به جی((نذر))نوشته ام((نظر)). ...
    سورة 2 - آیة 153 بهترین درمان سعی کن نماز قضا زیاد بخوانی تجربه شده است در همه حال
    ... از عمل مقاربت صورت می گیرد و اصطلاحا به آن ملاعبه یا بازی با همسر گفته می شود
    از ...
  • برای او که نمی شناسمش، اما ایمان دارم که هست

    http://hamparseh-abiha.persianblog.ir/
    15 مارس 2015 ... اول گفتند زنی از اهالی جورجیا همسرم باشد. ... حالا کلودیا - همین که کنارم ایستاده است
    - مدام می گوید خانه نور کافی ... گفتم زمانی دوباره می روم که در دلم همه چیز تمام شده باشد
    . .... هر که می بیند می گوید آن جا رفتی برایمان دعا کن، نماز و زیارت نامه .... بیاد بودن
    با تو ولی نبودن با تو ..... ن : قبلا از قول پیامبرت خواندم بودم :.
  • محبان فاطمه (س)-بیداریه

    http://bidarie.blogfa.com/
    بالاتر از ایشان، خدا، آن خدایی که میفرماید: نماز، همان خدا میفرماید: زمینه سازی ظهور. ...
    �انی احب الصلاة � نفرمود : می خواهیم نماز اقامه کنیم دوستی نماز از اقامه نماز بالاتر
    است. .... انبیاء واولیاء بود قبلا زیاد حدیث کسا خوانده می شدالان درخانه ها خوانده نمی
    شود. ... کرد ولی مقداری از سمومات آن گندم در بدنش ماند و نطفه قابیل از آن گندم نهی شده
    بسته ...
  • طلبه ای در عصر انتظار - بلاگفا

    http://hosseinalemi.blogfa.com/category/36
    این مسئله رو با هم صحبت کردیم ولی حل نشد و گفت که همین جوری ارضا میشه و راحته و
    ... و دیگه بدنم سست شده، تازه باید چند دقیقه به صورت متوالی با دست تحریکش کنم
    تا ... من احساس می کنم بهتره همسرم موقع دخول ارضا بشه تا بعد از اینکه هر دو ارضا شدیم،
    با هم ... به همان مقدار که تعجیل در آمیزش و در آمیختن با بانوان نکوهش شده است در طرف ...
  • صداقت دل - جملات کوتاه ولی پرمعنا

    http://fleur.blogfa.com/cat-4.aspx
    والاترین نیازها دلخوشی ست ... با این اعتقاد زندگی کنم که کل جهان طرف من است ؛
    مادامیکه به آن بهترینی که در در وجودم است .... اگر نسبت به دیگران مهربانی ولی آن ها
    تو را به خودخواهی متهم می کنند، ..... 2- خواندن نماز حضرت فاطمه علیها السلام توصیه شده
    است که دو نماز دو رکعتی است و در هر ... که در اعمال شب و روز جمعه نیز وارد شده، خوانده
    شود.
  • بهتر از کیمیا : دستورالعملی از مرحوم آیت الله نخودکی که مناسب برای ...

    http://www.khabaronline.ir/detail/308796/weblog/moazzen
    29 آگوست 2013 ... اگر چه برخی، این اضافه را از فرزند مرحوم نخودکی نقل کردهاند، ولی مرحوم آیت ... 3)
    ایشان گفته: اینجانب (آقای ری شهری) قبلاً از برادر بزرگوارم حجت ... از پیامبر نقل
    شده است که هرکس آیه الکرسی را صد بار بخواند، به منزله .... ما بچه های خود را همانطور که
    به نماز امر می کنیم به تسبیحات حضرت فاطمه(س) نیز امر می کنیم.
  • تجرد یا ازدواج - تجرد بعد از سی سالگی

    http://mojarad.persianblog.ir/tag/تجرد_یا_ازدواج
    من : حاج خانم فکر می کنم بهتره یک تجدید نظر توی دعاهلتون بکنید چون تقریبا ... با
    خودم فکر می کردم که تمام این انشالله و ماشالله ها برای من باد هوا شده ولی روزی نیست
    که ..... راز و نیاز گذرانده بودم و بعد از نماز به جای خانه به بالای یکی از تپه های شهرم
    رفتم و .... ناراحت است ولی بد نیست مشکلات زندگی مجردی را که قبلا نوشته ام
    بخوانی.
  • پرسش و پاسخ - پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام و المسلمین سید عباس ...

    http://moosavimotlagh.ir/پرسش-و-پاسخ/
    مداومت به ذکر شریف صلوات و استغفار، نماز اول وقت و دائم الوضو باشید. ..... الله
    بهجت شده است و همان استفتا از محضر ایت الله مکارم شیرازی نیز قبلا شده است و دو ...
    حقیر روشن است چند صباحی چند برگی از علوم حوزوی خوانده ام و سعی می کنم به اندازه
    ای ...... خب اعتقاداتش سست بوده ادمی غیر منطقیه ونمیخواد قبول کنه ولی خیلی دلم
    میخوام ...
  • پاسخ به سوالات پزشکی زنان و دختران / بخش پنجم | به دخت::: پایگاه ...

    http://behdokht.ir/پاسخ-به-سوالات-پزشکی-زنان-و-دختران-بخش/
    چکار کنم؟ پاسخ: معمولا چند هفته بعد از قطع شیردهی، قاعدگی شروع می شود. .... تا به
    حال زمان پریودهام منظم بوده ولی الان ۶ ماه است که زمان پریود ها همچنان منظم است ولی دقیقا
    ... چون دانشجو هستم این لکه بینی ها برای نماز خواندنم خیلی اذیتم میکند. .... من با
    همسرم این چن وخت دوبار رابطه داشتم اما من هنوز به خاطر مسائل خانواده و احتیاط دختر
    هستم.
  • حضرت آیت الله خراسانی(مدظله) - مجیب | جهرم

    http://mojeeb.ir/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=110&Itemid=68
    سوال 86 : اگر غسل مستحبی نموده باشیم آیا می توانیم بدون وضو گرفتن نماز بخوانیم
    ؟ ... روزى سه مرتبه آن را از سر جدا کنم برایم سخت است آیا مى توانم روى آن مسح بکشم؟
    ... و نمی دانسته که این عمل حرام است و موجب غسل می باشد، لذا بدون غسل نماز می خوانده و
    ... از رسول مکرم اسلام6 نقل شده است که حضرت با یک صاع، تقریبا سه کیلو آب غسل ...
  • دلیل زشت شمردن صیغه چیست؟ | شهر سوال

    http://www.soalcity.ir/node/2176
    27 مه 2013 ... این در حالی است که با اندک توجهی می توانند بیابند که در ازدواج دائم نیز اغراض
    جنسی وجود دارد. .... ولی فکر می کنم شاید دلیل مخالفت عده ای همه گیر شدن این قضیه و
    اینکه عده ای .... کل اسلام به روز است اثار پزشکی روزه اثار روحی نماز و بسیار مهمتر
    ...... آیا خواهرم دختری باکره است، یا آنکه قبلا ازدواج کرده و همسرش نیز مرده ...
  • نی نی سایت -مامی سایت و نو عروس و ...... - دعاهای مجرب

    http://mofidtypik.blogfa.com/category/5
    دو رکعت نماز بخواند ودر هر رکعت بعد از حمد سوره ی یس را خوانده . ... این نماز از مجربات
    است ومرحوم محدث نوری رحمه الله می فرماید:این نماز را به چند نفر سفارش کردم بعد از
    انجام ان از ازدواج خویش ... بزودی همسر یابد اگر دختر باشد بزودی خواستگار برایش
    پیدا شود ... ولی همیشه یه کاری کردم که هر نیتی داشتم از بزرگ و کوچیک براوده شده
  • دو پیشنهاد برای نماز خوان کردن دیگران - ‹‹ فقط پیشنهاد ››

    http://pishnahad20.persianblog.ir/post/51/
    17 آگوست 2011 ... پیشنهاد اول : موانعی که باعث سستی افراد نسبت به نماز می شود را بر طرف نمائید؛ ...
    گناهان و اشتباهات احتمالى که ممکن است قبلا یا هم اکنون مرتکب شده باشد باعث ... او
    است ولی باطن و سرانجام آن برای او خیر و مبارک است ، قرآن کریم بر این ... خوانها می
    گویند درست باشد ( که قطعا نیز همینگونه است ) کسانیکه نماز خوانده ...
  • همسر بهشتی

    http://goodwife.blogfa.com/
    لازم نیست قضیه را خیلی پیچیده کنی ولی یکی دوتا نکته مهم درباره هرکدام از افراد
    ... درست است که حالا همسرت شده محرم ترین و عزیزترین فرد زندگی تو. .... من و همسرم در
    دوران عقد توی دو شهر مختلف بودیم و معمولا هرشب تلفنی صحبت می کردیم. ...... بود،
    ولی اگر می ایستادیم بعد نماز نهار بود و بعد استراحت و تاعصر کلی طول می کشید.
  • گنجور � حافظ � غزلیات � غزل شمارهٔ ۳۱۷

    http://ganjoor.net/hafez/ghazal/sh317/
    من از حسن سوال می کنم کہ چند دورہ در کلاسھای قرآن فھمی شرکت داشتید کہ اینجور ...
    باید همه پولهای به کیسه مومنین قشری واریز بشود و دورکعت نماز را به خون آدمیزادی
    بگزارند ! ... مهردین بوده اند و پیشتر چند خداپرست چه کسی در کوه و غار نماز میخوانده
    است ؟ ... چرا هر زمان که سخن از سکولار بودن است آزادی اندیشه مطرح است ولی هر زمان می
    خواهی ...
  • بانک سئوالات توبه ؛ توبه از گناه غیبت دروغ دزدی زنا لواط حق الناس ...

    http://nasime-rahmat88.persianblog.ir/post/58/
    12 جولای 2009 ... مدتی است که میخواهم توبه کنم، ولی به دو دلیل نتوانستهام 1- اصول و احکام ..... احساس
    می کنم مدت درازی است شیطان در دلم رخنه کرده برای خواندن نمازم سست شده ام ... دو ماه
    قبل از ازدواج با همسرم آشنا شدم و هر دو مرتکب عمل غیر اخلاقی و ... و فردی که توبه می
    کند و فهمید که توبه او از طرف خدا قبول شده است، مثلاً اگر نماز نخوانده ...
  • رهایی از خود ارضایی - بهترین هدیه به همسر - بلاگفا

    http://nobatearamesh.blogfa.com/category/5
    لازم به ذکر است آنچه که بعضی را دچار اشتباه نموده و احکام خارج از شرع صادر می کنند
    ... 8- آیا بر کسی که خود ارضایی میکند ولی نمی گذارد منی خارج شود غسل واجب است ؟
    ..... در ازای کارهای بدی که مرتکب شده ای مخصوصا نماز که در راس همه ی حسنات قرار دارد و
    .... از بازگشت ذهن به تصاویر و صحنه هایی که قبلا دیده و یا شنیده و یا خوانده اید ...
  • دکتــــــــــر علــــــی شریعتــــــــــی [بایگانی] - سایت و انجمن ...

    http://forums.boursy.com/archive/index.php/t-430.html
    اگر پیاده هم شده سفر کن،در ماندن می پوسی. ... هی با خود فکر می کنم ، چگونه است که ما
    ، در این سر دنیا ، عرق می ریزیم و وضع مان این است و آنها ، در .... چون آنها از روی عشق و
    علاقه می رقصند ولی پدر و مادرم از روی عادت نماز می خوانند . ... می تواند تنها یک همسر
    داشته باشد ..... تمامیِ قصه هایِ عاشقانه، اینگونه به گوشمان خوانده شدهاند ...
  • 2097 - پرسش و پاسخ ها | مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی

    http://www.pasokhgoo.ir/taxonomy/term/175?page=2096
    لطفا هرگاه سوال شرعی می پرسید ،نام مرجع تقلید خود را ذکر کنید تا بر اساس نظر ...
    شهر همسر شما و هم چنین نماز همسر شما در منزل شما شکسته است و حکم مسافر را دارید. ...
    سلام من حدود 4سال است که ازدواج کردم وهمیشه همسرمو به نماز خوندن تشویق میکردم 2 ماهه ....
    چک کردم متوجه شدم که جوابی که به بنده داده شده با توجه به رساله بوده ولی جواب موجود ...
  • حکایات و روایات در باب عشق و طهارت 1

    http://www.darolershad.org/index.php?option=com_content&view=article&id=65:65&catid=46:1389-05-21-11-39-57&Itemid=240
    فردی از کشوری که نامش را نگویم بهتر است با دختری ترکیه ای در مکه دوست شده بود،
    ... بنده عرض می کنم منظور میرزا این بود که آنچه من داشتم یعنی علم و ادب و فضل همه را
    .... حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) و حضرت زهراء(علیها السلام) در آسمان ها خوانده شده،
    ... گاهی وقتی نماز می خوانید این دعا را بخوانید،_حداقل هفته ای یکبار_: �رَبَّنَا اغْفِرْ ...
  • پرسش و پاسخ فقهی و حقوقی مسائل مربوط به زناشویی - جدیدترین ...

    http://alifathilawyer.persianblog.ir/post/229/
    13 مارس 2012 ... باتوجه به این که مطالب ذیل از وبلاگی به آدرس زیر صفحه ماخذ شده است ... شوهری دارم
    که دارای میل جنسی بسیار بالایی است و هنگامی که نماز میخونم مرا دست مالی میکند . ...
    من در حدود 3ماه است که عقد کردم و تا به حال با همسرم نزدیکی کامل نداشتم و نمی ... من در
    آستانه ازدواج با دختری هستم ولی می خواهیم فعلا عقد کنیم و تا چند ...
  • آخرین پرسشها و پاسخها - پایگاه اطلاع رسانی آیت الله شیخ محمدجواد ...

    http://www.fazellankarani.com/persian/qa/page/5/
    الان بعد از گذشت این همه مدت، عادت کردم به خواندن نماز به صورت نشسته، آیا من گناه ...
    با نامزد، احساس لذت نشد و تنها حس شد که مایعی از بدن خارج شده است چه حکمی دارد؟ ...
    شدم و ایشان قصدش ازدواج با من بود، ولی بر اثر مخالفت خانوادهها این امر میسر نشد. .... هم
    عقد نکردهایم تلفنی صحبت میکنم، مایعی از بدنم خارج شده و بدنم بی حس و سست
    میشود.
  • علت سخت بیدار شدن در صبح کشف شد؟ - سایت خبری یزدفردا

    http://yazdfarda.com/news/1394/03/70690.html
    30 مه 2013 ... این شرایط 15 درصد از نوجوانان را تحت تأثیر قرار می دهد، اما می تواند به یک مشکل در
    ... فعالیتهای بیولوژیکی در این افراد به خوبی تنظیم شده است و بدن آنها درست ....
    باقر علیه السلام روایت شده است که : چون در آخر شب بیدار شوی برای نماز شب ... **و
    چون نگاه به اطراف آسمان کنی ، بخوان این دعا را : ..... همسرم خروپف می کند؟
  • استفتائات آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) - هیئت منتظران ظهور

    http://m-zohoor.persianblog.ir/post/17/
    15 سپتامبر 2011 ... س 38: بعد از وفات امام راحل قدس سره گمان میکردم که بنا بر فتوای ایشان بقاء بر
    ..... بکار رفته مانند چوب، در، پنجره و مانند آن میشود، به شرطی که عین نجاست قبلا از
    آنها زائل شده باشد ... ولی نماز کسی که توانائی تطهیر بدن خود با آب را ندارد، صحیح
    است. .... و در صورت عدم صحت، نمازهائی را که خواندهام باید قضا کنم؟
  • همراه شو عزیز! - همشهری آنلاین

    http://www.hamshahrionline.ir/details/297922/Lifeskills/famillyaffairs
    13 ژوئن 2015 ... زهرا کریمی: �همسرش فرد کاهل نمازی است، گاهی وقتها نماز نمیخواند و در ماهمبارک ... میان
    دوستان و آشنایانش هستندکسانی که همسرشان ابتدا نماز میخوانده و بعدا این امر ... خیلیها
    را میبینیم که متوجه عیوب بزرگ همسرشان هستند ولی بیتفاوت از کنار آن ... در روایت
    داریم که عبادت همان روز از ما خواسته شده است، پس روزی امروز را همین ...
  • یک لحظه

    http://binam112.blogfa.com/
    که شخصی باعجله آمد وضو گرفت و به داخل مسجد رفت و به نماز ایستاد. ... ی وضو را به
    جا میآورد؛ تا وضوی آخوند تمام شود، آن شخص نماز ظهر و عصر خود را هم خوانده بود. ... آیینه
    به تو ، خیره شده است ... او هر شب دیروقت با حال غیرعادی و از خود بیخود منزل میآمد، ولی
    دیشب حدود یک .... می پسندیدی نمی گفتی شکار کوچکی ست .... قبلا این صحنه را.
  • الهدی

    http://al-hodaa.persianblog.ir/
    نه آن آخرهای عمرش، بلکه از همان کودکی ساکت و مظلوم بوده است. ... "عزیز" می گفت:
    حلالش کردم ولی خیلی مادرشوهری کرد برای من، خیلی اذیت داد به من، خیلی سخت گرفت
    ، انگار ... گاهی مثلا سوره یس را در رکعات نماز می خواند. ... همسرم با دیدن و یکی دوبار هم
    صحبتی با او عاشقش شده بود، می گفت هر پیرزنی در سن و سال ایشان دیده ام زیاد غر
    می ...
  • چرا ما �شیعیان� در تشهد نمازها و غیر آن صلوات میفرستیم ولی اهل تسنّن ...

    http://rohollah110.blogfa.com/8710.aspx?p=2
    چرا زنان شیعه به زیارت اهل قبور میروند ولی اهل سنّت از ورود زنها به قبرستان ... و
    ابوبکر مدفون بودند به سر میبرده [و قهراً کنار قبرها نماز و دعا میخوانده] تا اینکه عمر ...
    سؤال میکنیم آیا رسول اللَّه صلی الله علیه وآله وسلم این حکم را به دختر و همسرش
    نفرموده بود؟ .... دوم از جهت نماز خواندن در وقتی که نهی از نماز شده است، لذا بر علاقهمندان
    به اهل ...
  • خانه مشاور - نماز

    http://pirastefar.blogfa.com/tag/نماز
    این خاصیت نماز است که در قرآن کریم به آن اشاره شده:�إِنَّ الصَّلاةَ تَنْهَى عَنِ ..... توضیح
    خانه مشاور:این جمله "فوق"مفهوم نبود،شاید منظور،فرادی میخوانده ولی با ... *گفت سؤال
    کردم از امام صادق(ع) از مردی که داخل شد و نماز را شروع کرد و در همین ..... آیت الله بهجت
    فرمودند: نه منظور نماز معمولی است و نماز اول وقت تکویناً موجبرسیدن به مقامات عالیه
    است .
  • نماز

    http://nmazaaaa.blogfa.com/
    نوشته شده در تاریخ پنجشنبه بیست و چهارم مهر ۱۳۹۳ توسط سید ابوالفضل
    شازندوانی ... ولی نردبان نماز، افزون بر آن که به تنهایی وسیله عروج است، می تواند
    ثقل بقیه ... اما مشهور از شیعه امامیه آن است که حرام است و نماز را باطل می کند و گروه
    اندکی از جمله ..... معصیت برود، باید نماز را تمام بخواند، امّا آنچه را قبلاً شکسته خوانده
    اشکالی ندارد.
  • پنج شبی که دعا رد نمی شود ! - بیتوته

    http://www.beytoote.com/religious/sundries/prayer-wish4.html
    آداب ازدواج و انتخاب همسر ... ولی در اینجا دارد خطبه را در آن روز پیغمبر خواند و بعد
    فرمود که این روز چنین وچنان است. ... میخواستم این نکته را بگویم که روز، روز عید
    بوده و روزی است که نماز عید میخواندند و ... در بین زمانهایی که مطرح شده، غیر از این سه
    عیدی که من عرض کردم ـیعنی عید فطر و عید .... یعنی همینهایی که ما همه را قبلاً گفتیم
    .
  • دعا برای افزایش عشق و محبت بین دو نفر

    http://www.fa.asgharsalmanzadeh.ir/دعا-برای-افزایش-عشق-و-محبت-بین-دو-نفر/
    31 مه 2014 ... در آن گلاب و آب لیمو بریزید روز پنج شنبه در وقت نماز عصر رو به قبله نشسته چشم
    ها را ... اگر این دعا بر ۷ دانه سنگ خوانده و یکی یکی در آتش انداخته شود و نیت کند ...
    فواید این دعا به تجربه اثبات و بارها امتحان شده و بسار مفید و مجرب می باشد. ....
    بدتر می شود و شوهرم نیز ۳ سال است فوت کرده و ۳ دختر دیگر هم دارم ولی ...
  • خداوند - بسم الله الرحمن الرحیم(عشق معنوی7)سلام بر دوستداران حیوانات

    http://yaahoseyn.persianblog.ir/tag/خداوند
    سوم: قرائت و اذکاری که در نماز است، به صورت دقیق در هیچ زبانی ترجمه ندارد؛ ... و غیر
    عربی همه برای خدا یکسان است، ولی به دلایل یاد شده نماز باید به عربی خوانده شود . ...
    به همه دوستان پیشنهاد می کنم در اول هر کاری نام بسم الله الرحمن الرحیم را فراموش .... می
    شود، ممکن است تفریط در گیاهخواری سبب بعضی از مشکلات مثل ضعف و سستی در ...
  • هو التواب

    http://tobeh-kon.blogfa.com/
    هو التواب - من از امشب توبه کردم تو از حالا توبه کن. ... شوهر حق ندارد همسرش را از این
    کار مانع کند، ولی واجب است تا حد امکان به گونهای عمل شود که قتل طفل مستند بر کسی
    نشود. ..... کشف نشده، مانند گفتن معما ست که چه بسا موجب تنفر شنوندگان می گردد.
    .... اما اگر یکى قبلاً وارد نماز شده باشد نماز او(16) صحیح و نماز دومى باطل است (م 902.
  • پاسخگویی به سوالات شرعی و دینی

    http://dine-islam.blogfa.com/
    + نوشته شده در دوشنبه هشتم اسفند 1390ساعت 10:3 توسط ایران | آرشیو نظرات ...
    سلام من ١٠تا١٥سال قبل خودارضایی میکردم اما بعدا توبه کردم درآن زمان نمیدانستم
    بایدغسل کرد امروز .... 1_با فشا و جهش است/2_بدن بعد از آن متواری سست می شود/3_
    همراه با میل و شهوت جنسی است. ... من سوالم اینه من همیشه با لاک نماز و قرآن می خونم
    درسته یا غلط؟
  • بهمن 1391 - سنگر نماز - Blogfa

    http://sangarenamaz.blogfa.com/1391/11
    + نوشته شده درچهارشنبه بیست و پنجم بهمن ۱۳۹۱ساعت 2:56توسط مریم کیانی
    بیدگلی | بیعتها ... به قول یکی از آزادگان که می گفت: ما برای خواندن نماز مشکل
    نداشتیم اما آنها برای ... دیوان بیگی در وصف همسرش، شهید ناصر فولادی نوشته است:
    آنگاه که نوجوانی 14 .... اگر دو روز نان به ما نرسد شروع می کنیم به هزار داد و بیداد کردن
    ولی محمود ...
  • بیانات مقام معظم رهبرى در خطبه هاى نماز جمعه (19 رمضان 1416)

    http://www.leader.ir/langs/fa/?p=bayanat&id=1244
    در خطبه اوّل، مایلم مطالبی را درباره شهید بزرگ تاریخ اسلام که شهید این ایام است،
    عرض کنم ... قبلاً به خودم وعده می دادم که چند جمعه در این ماه مبارک، در نماز حضور پیدا
    کنم؛ ولی ... ما بسیاری از بزرگان را دیده ایم، شناخته ایم و یا در کتابها شرحِ احوالشان
    را خوانده ایم. .... آدمهای سست ایمان و - آن طور که نقل می کنند - آدمهای منافق در همین بیعت
    بودند.
  • رمز و رموزی برای ایجاد محبت بین همسران....دعای صنمی قریشی و سایر ...

    http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=711244
    هر گاه بخواهی کسی را تسخیر کنی وضو بگیرو دو رکعت نماز به جای بیاور ودر هر ....
    والزمان صادر شده و کتابی بسیار زیبا پر محتوا ست و قلب را دگرگون می کند. ..... رد
    کردم و بعد مامانم گفت ایناهاش در صورتی که قبلا اونجا رو گشته بودیم! .... -برای زیاد
    شدن صبر هم در مقابل همسر و بچه ها همین کار رو بکنید ولی به جای حمد ...
  • چرا در رکعت سوم نماز، تسبیحات اربعه را ” سه بار ”

    http://1ioc.com/fa/چرا-در-رکعت-سوم-نماز،-تسبیحات-اربعه-را/
    15 آگوست 2011 ... ضمن اینکه همانگونه که خواندن نماز امری تعبدی است کیفیت و چگونگی خواندن ....
    مطالعه کن در توحید افعالی هستی و خصوصیاتش مال خداست ولی مخلوق است نه خالق ....
    را به صفات جمالیه یعنی رجایی خوانده است که انسان از خواندن انها لذت می برد و ..... اگر
    قبلا در نظراتم کلماتی گفته ام که باعث رنجش خاطر شما شده است یا هر ...
  • * *عارفانه های نمـــــــ ــــــــــاز* * - شیوه های دعوت - عارفانه های نماز

    http://arefanehayebandegi.blogfa.com/category/14
    گاهی وقتی صدای اذان را می شنویم و می دانیم وقت نماز است می گوییم این کار را ... خاطره
    ای در رابطه با اهمیت نماز تعریف کردند که آن را نقل به مضمون بیان می کنم. .... کار
    گروهی موجب می شود تا سختی کار کمتر شده و جای خود را با شیرینی و حلاوت آن عوض
    کند. ...... پدرم بعضی وقت ها کنترل می کرد ما نمازمان را خوانده باشیم، ولی ما انقدر
    تنبل ...
  • نماز و دعای گشایش رزق و روزی، ذکر افزایش مال و ثروت

    http://iranikan.loxblog.com/tag/نماز/نماز.htm
    نماز مضطر که برای حوائج میباشد و آنرا نصف شب باید انجام داد بدین نحو می باشد :
    چهار رکعت نماز که به صورت دو رکعت دو رکعت خوانده می شود. ... مؤمن تعلیم داده و آنها با
    عمل به آن به لطف خدا از همسر و فرزندانی شایسته برخوردار شده اند. ... محل آن گذشته،
    نمازش صحیح است، ولی باید بعد از نماز هر مقداری را که فراموش کرد به امید ثواب قضا
    کند.
  • فرم ارسال پرسش برای نهاد رهبری دانشگاه صنعتی خواجه نصیر - 1

    http://form.kntoosi.ir/comments/post-1/page/2
    تا کنون هیچگونه رابطه ی زناشویی هم بین ما برقرار نشده است. ... دفاتر مراجع فرم
    همسر یابی ندارند. ... اما همین ظاهر بینی اطرافیان باعث شده نخوام لاغر بشم و نتونم
    کنار بیام با خودم در مورد هیکلم. ... آیا میتونیم برای نماز خوندن به جای غسل تیمم
    کنیم؟ ... جنب می شوید باید با وجود شرایط، غسل جنابت بجا آورید و حجب و حیا و
    سستی و تنبلی ...
  • 21 -نام: ------------------- با عرض سلام خدمت جناب شیخ ماه مبارک رمضان ...

    http://www.sultanolama.com/fa/soalat.php?peaper=3&mah1=5&sal1=1390
    و قضا اینه که خدا می تونه با قدرت نا متناهی خودش در همین قدر ها تصرف کنه و خدا در
    قضا همیشه در ... تقدیر الهی است و هم پیشگیری با أخذ اسباب که در اسلام به آن توصیه
    شده است. ... که می خواستم بخوابم ازدرگاه خداوند متعال دعا کردم که در آینده چه کسی
    همسرم میشود؟ .... پاسخ: 1- نماز باطل نیست، ولی چون خشوع سلب می شود، ثواب نماز
    ضایع می ...
  • توصیههای شهاب مرادی به دختران مجرد سن بالا - فرارو

    http://fararu.com/fa/news/150869/توصیه‌های-شهاب-مرادی-به-دختران-مجرد-سن-بالا
    25 مه 2013 ... از زمان دبیرستان خواستگارانی داشتم ولی به دلایل زیر هنوز ازدواج نکردم: ... مثلا در
    مورد خواستگاری که -مثل دشمن فرضی- به علت بی نماز بودن او را رد ...... خوب خودشم که
    گفت این یکی از مشکلاتی است که مانع ازدواج شده. ...... اگر این مطلب چاپ شود از
    کسانی که آنرا خوانده اند تشکر و عذرخواهی می کنم بخاطر طولانی شدنش .
  • مطمئنترین و نزدیکترین راه برای اجابت دعا

    http://94.232.175.150/home/item/1801-مطمئن‌ترین-و-نزدیک‌ترین-راه-برای-اجابت-دعا.html
    17 ژانویه 2014 ... همۀ پیشوایان الهی اعجازگرند؛ ولی معجزات امام حسین(ع) همگانیتر است. .... با توجّه به
    نکات یاد شده بر همۀ ما لازم است که مشکلات خود را با توسّل به ائمّۀ ..... سلام من به طور
    اتفاقی به این سایت اومدم برای همه حاجتمندان دعا می کنم به حق ...... من خودم با خوندن نماز
    شب از خدا همسر پاک و اروم و با لیاقت خواستم و شکر ...... نماهنگ read.
  • کمی حرف راست - تازه مسلمانها

    http://aliariya.blogfa.com/cat-3.aspx
    این خواننده تازه مسلمان هفته پیش به زیارت مکه مکرمه و مدینه منوره مشرف شد ... در این
    گزارش همچنین تلاش شده است جمعیت شیعه و سنی نیز مشخص شوند. .... شما بنگرید
    نماز خواندن مسلمانان را ، وقتی آنها در صفوف واحد به نماز می ایستند آرامش و طمأنینه ...
    ولی مادرم بسیار از دستم ناراحت است البته زیاد او را ملامت نمی کنم زیرا او نیز مانند
    دیگر ...
  • �شفایافته ها� - دکتر خرسند

    http://www.khorsand.org/main/archives/cat_oeuoeuoeuoeu_uoe.html
    آقای دکتر صدر که یکی از دکتر های نامی مشهد است هم به بنده فرمودند داروی این بیماری
    ... به قدری زخم های سر زانوم عمیق شده بودند که نمیتوانستم به راحتی نماز بخوانم یا راه
    .... با وجودیکه پیاده روی می کردم و در خوراک هم زیاده روی نمی کردم ولی در هر ازمایش باز ...
    مکاتبه یک خواننده جستجوگر با یکی از مریض های پرفسورخرسند و پاسخ ایشان.
  • پاسخ به سؤالات :: مشق تدبر

    http://tadabborat.ir/page/پاسخ-به-سوالات
    نقل شده است حضرت آیت الله بهجت مداومت بر این دعا را به حضرت آیت الله خامنه ای ...
    باید چکار کنیم که جز منتظرین محسوب بشیم برای امام زمان چه قدمی باید برداریم بجز
    دعا ... هر چیزی را که می خواهید در نماز رشد کند و اوج بگیرد، بذرش را قبلا کاشته و ...
    همسرم مرد خسیس نیست ولی همیشه برای لباس خریدن اختلاف نظر دارم ایشون میگن تا ...
  • سوال و جواب پیرامون روزه از محضر آیت الله العظمی صافی/مهم | پایگاه ...

    http://saafi.net/fa/node/4682
    اگر روزه دار به گمان ایـنکه حـائض شده افطار کند و بعد خلافش ثابت شود ... ج: از هنگامی
    که شخص یقین به طلوع فجر صادق کند، امساک واجب است و می تواند نماز صبح را بخواند
    و ... س8: آیا در نیّت روزۀ ماه رمضان باید معیّن کنیم که روز چندم ماه رمضان را روزه می
    گیریم و ... ج: در فرض سؤال اگر امساک نکند معصیّت کرده ولی کفّاره ندارد و قضاء کافی
    است.
  • نشانههای حمله و اختلال پانیک یا هراس | روان آنلاین Rawan Online

    http://www.rawanonline.com/panic_symptoms-htm/
    6 فوریه 2011 ... اختلال پانیک یا هراس یکی از اختلالات نسبتاً شایع اضطراب است که ... با آنکه
    نشانههای این اختلال میتوانند شدید باشند، ولی هیچکدام خطرناک ... اینکه در حدغیر ممکن
    است تداوی یک کسی که بیمار روانی خوانده میشود . ..... اگر حملات از کنترل بیرون شده
    اند من توصیه می کنم به یک روانشناس یا ...... (خاله ام 30 و همسرش 35 ساله)
  • تقدیم به عشقم که تنهام گذاشت ورفت..

    http://3dayeb3da1.blogfa.com/
    ارتباط یاد شده امروزه دلیل برخورد بین فرهنگ و روان گردیده است. ... دلیل آن هم این است
    که پرده دارای انواع گوناگونی از نظر شکل ، ضخامت و اندازه می باشد. .... کردم.هیشکی جز
    خودم و همسرم نمیدونه. .... ولی آنگونه که بخواهم خرج می کن برای آنهایی که لایق آن هستند
    … ..... باید در روز جمعه غسل کرد و سپس دو رکعت نماز حاجت به جا اورد و به نیت مطلوب ...
  • تشرفات : دیدارها ، کرامات و عنایات حضرت ولی عصر - عج

    http://serajnet.org/userfiles/www.salehin.com/fa/tasharofat/shiftegan/index01.htm
    دیگر اینکه تأکید فرمودند، بر دو رکعت نماز بین مغرب و عشاء که در رکعت اول بعد از
    حمد هر ... چنانکه علمای عرب به همین نحو عمل می کنند و فرمود: در شرع این چنین رسیده
    است. ..... چون زیاد دویدم، خسته شدم استراحت کردم؛ ولی چشم من به سید دوخته شده بود و
    مراقب .... من کتاب را گرفتم و دعایی را که قبلاً می خواندم، شروع کردم مجدداً همان را خواندم
    .
  • سلطان قلبها

    http://ma-soltan.persianblog.ir/
    کافی است به عکسهایی که از سردار سلیمانی در مناطق مختلف عراق گرفته شده است، ...
    شهلا توکلی، همسر غلامرضا تختی 27 خرداد ماه سال جاری بر اثر بیماری درگذشت تا ....
    به خواند نماز فرادایم کردم یکسری از ایرانیها دورم جمع شدند و پرسیدند که مرتضی را
    ..... شهدا، می توانست به روزی بزرگ در یگانگی ملی تبدیل شود، ولی با سوء استفاده ...
  • عقوبت گناه زنا - سائلین الزهرا

    http://www.saelin18.com/?p=7943
    در ادامه به ارائه روایاتی دسته بندی شده در مورد آثار شوم زنا اشاره می نماییم: .... یکی از
    صفات الهی ستار العیوبی ست . .... نماز خوب از فحشا و منکر جلوگیری می کنه . ...
    همسر لوط مثل زده است، آن دو تحت سرپرستی دو بنده از بندگان صالح ما بودند ولی ....
    قبلا توبه کردم سرنماز ولی بعده چند سال دوباره شروع کردم یعنی تو موقعیتش گیر
    کردم
  • غسل جنابت (آیت الله العظمی مکارم شیرازی) - پاسخگوی احکام شرعی

    http://ahkam313.blogfa.com/post/13
    مسأله 362ـ غالباً بعد از بیرون آمدن منى بدن سست مى شود، ولى این موضوع جزء شرایط
    ... را که یقین دارد با جنابت خوانده قضا نماید، ولى آنچه را شک دارد لازم نیست قضا نماید.
    ... مسأله 375ـ هرگاه یقین کند وقت نماز داخل شده و نیّت غسل واجب کند بعد معلوم شود که
    .... از جنابت به وسیله غسل، مستحب است ولی برای انجام نماز و امثال آن واجب می شود.
  • بهمن ٩٢ - من از ما می نویسم

    http://mahsa68s.persianblog.ir/1392/11/
    19 فوریه 2014 ... طبق سالهای گذشته می خواستیم مسافرت بهمن مون را بریم کیش اما طی یک حرکت ...
    کیف و کفش و شال باربری گرفته بودم که خیلی عاشقشون شده بودم مامان اینا ما ...
    اینکه ایستگاه بعدی همسر می اسیته منتظر من و هیچ اتفاقی نمی افته ولی یه ... کار می
    کنیم بلافاصله تقلید می کنه یعنی بلافاصله ها یعنی ما نماز می خونیم ...
  • ...خدایا صدایت می کنیم - نوشته هایم

    http://www.a2t2i2.blogfa.com/cat-2.aspx
    نوشته شده توسط عاشق او | 23:45 | جمعه بیست و نهم دی ۱۳۹۱ • 3 نظر ... از نظر من دین
    راهی است که سعی می کنه یه زندگی سالم و خوب رو به انسان نشون بده. در اصل یه ... ولی
    80% مطمئنم دین رو انتخاب می کنم. ..... اصحاب سیدالشهدا در شب عاشورا مناجات با
    پروردگار و نماز شب بجا می آوردند. .... خدای مهربان تو را خوانده است و برگزیده تا اورا
    بخوانی